به گزارش ایرنا، سردار مهدی معصوم بیگی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از کلانتری 11 کاشان به خبرنگاران گفت: این میزان مواد مخدر کشف شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته 50 درصد افزایش داشته است.
وی افزود: همچنین در این مدت هشت هزار نفر از فروشندگان خرد و کلان، قاچاقچیان و معتادان متجاهر شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان پیش تر از کشف ۲۹ تن انواع مواد مخدر و دستگیری افزون بر ۲۱ هزار نفر از قاچاقچیان، فروشندگان و توزیع کنندگان خرد و کلان مواد مخدر در سال 1396 خبر داده بود.
او در ادامه با اشاره به عزم راسخ این نیرو برای رویارویی با پدیده شوم قاچاق بیان کرد: تمرکز قاچاق کالا بر پرونده های بالای پنج میلیارد ریال است که در این زمینه نیز امسال کشفیات 100 درصد رشد داشت.
معصوم بیگی هماهنگی بین نیروهای انتظامی با مجموعه های قضائی، تعزیرات حکومتی و وزارت صمت را مناسب ارزیابی کرد و گفت: برای مقابله با احتکار تحرک مضاعفی در این بخش انجام و شمار قابل توجهی از انبارهای احتکار کننده کالا کشف شده است.
وی در ادامه نیز به کاهش پنج درصدی جان باختگان تصادف های رانندگی درون شهری استان اصفهان اشاره کرد و افزود: جان باختگان تصادف های جاده ای نیز در محورهای مواصلاتی این استان به همین میزان کاهش دارد.
فرمانده انتظامی استان اصفهان همچنین تاکید کرد که بر اساس ارزیابی ها این استان از شرایط امنیتی و انتظامی خوبی برخوردار می باشد.
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.