به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدجواد ساداتی نژاد پنجشنبه شب در گفت وگو با خبرنگاران اتفاق های بازار ارز را هدایت و برنامه ریزی شده از سوی دشمنان دانست و افزود: دشمن با این اقدام می کوشد تا امید و اعتماد مردم نسبت به آینده نظام را تضعیف کند.
وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران باید با تدبیر جنگ اقتصادی، وارد این میدان شود، تصریح کرد: دقت، هوشیاری، مراقبت و بصیرت افزایی مردم می تواند این جنگ را مانند دیگر توطئه های دشمن، خنثی کند.
ساداتی نژاد بیان کرد: چهار دهه ملت شریف و قدرتمند ایران اسلامی از گردنه های سخت از جمله جنگ تحمیلی عبور و در مقابل دشمن ایستاده است.
نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز شرایط کشور بسیار مطلوب تر از دوران دفاع مقدس است، گفت: ما در اوج قدرت و توانمندی قرار داریم ومی توانیم در میدان جنگ اقتصادی پیروز و سربلند باشیم .
وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز جهان شیشه ای تر شده و هیچ کس توان دیوارکشی به دور هیچ کشوری را ندارد، افزود: به همین علت دشمن با پمپاژ حجم وسیعی از نگرانی و اضطراب به دنبال تضعیف مردم در بستر امید، اعتماد و وحدت با جنگ اقتصادی است تا بتواند به اهداف شوم خود برسد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نقش دولت در تحریم ها و جنگ اقتصادی دشمن را بسیار موثر دانست و تاکید کرد: دولت باید در عرصه اقتصادی، اقتدار خودش را نشان دهد و با ارائه یک برنامه منسجم و گفت‌گوی صریح، شفاف و رو در رو با مردم و آموزش آنها در مقابله با جنگ روانی و اقتصادی دشمن، از این پیچ تاریخی به سلامت عبور کند.
وی پیام رئیس جمهوری مبنی بر اینکه مقابل منتقدان و مخالفان سرخم می کنم و دست آنها را می بوسم، مثبت و گامی به جلو برای وحدت و همدلی دانست و اظهار کرد: این تفکر به معنای فهم مطلوب شرایط جدید کشور برای مقابله با دشمن است و امروز نیازمند چنین تفکری هستیم چون مردم ولایی و انقلابی ایران در 40 سال گذشته ثابت کردند هیچگاه زیر بار حرف زور نمی روند.
ساداتی نژاد تاکید کرد: ملت همیشه در صحنه ایران به رئیس جمهوری عجول آمریکا که حتی در خروج از برجام نیز عجله کرد، نشان خواهند داد که توان عبور مقتدرانه از این گردنه بزرگ جنگ اقتصادی را نیز دارند و پیروز و سرافراز خارج خواهند شد.
وی اقدام قاطعانه قوه قضائیه با سودجویان و منفعت طلبان در بازار ارز را هم ستود و گفت: بخشی از امنیت و امیدبخشی به مردم از طریق برخورد قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی و اخلاگران بازار ارز تامین می شود.
ساداتی نژاد همچنین در این نشست مطالبی در خصوص خسارتهای سیل، ساخت و راه اندازی بیمارستان تامین اجتماعی، گمرک، نمایشگاه بین المللی دائمی و منطقه ویژه اقتصادی در منطقه کاشان بیان کرد.
6136 / 1339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.