به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، آیت الله ' حسین مظاهری ' روز چهارشنبه در دیدار ' منصور یزدی زاده ' مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با وی، انتصاب مدیر عامل جدید این شرکت را تبریک گفت و افزود: این مجتمع بزرگ صنعتی به عنوان یک صنعت مادر و یکی از افتخارات نظام و کشور است.
وی تصریح کرد:این شرکت در مدت پنجاه سال فعالیت خود تا کنون در جامعه بسیار تاثیرگذار و مفید بوده و تولید و اشتغال آن نیز باید حفظ شود .
این مرجع تقلید با اشاره به برخی از مشکلات و تنگناهای اقتصادی در کشور و صنعت و ضرورت توجه به کارکنان سخت کوش ذوب آهن، گفت : همانگونه که خداوند در چهل سال گذشته نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در مقابل تهدیدهای دشمن حفظ کرده، با امید، همت و تلاش همه آحاد ملت و لطف خداوند می توان بر مشکلات موجود پیروز شد.
وی افزود: تنها راه نجات از مشکلات، صبر، استقامت و پشتکار است.
رئیس حوزه علمیه اصفهان اظهار امیدواری نمود که با مدیریت جدید و همت، تلاش و همکاری همه کارکنان، ذوب آهن اصفهان بتواند به قله های افتخار و جایگاه واقعی خود دست یابد .

** آب جزء انفال و متعلق به همه مردم و جامعه است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان نیز در دیدار جداگانه با ابراز خرسندی از انتصاب مدیرعامل جدید ذوب آهن، نقش این شرکت در اقتصاد و توسعه صنعت و اشتغالزایی را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: اشتغال 14 هزار نفر بطور مستقیم و هزاران نفر به طور غیر مستقیم، دستاورد بزرگی است که باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد .
آیت الله ' سید یوسف طباطبایی نژاد ' با اشاره به بحران کم آبی و اثرات مخرب خشکسالی بر منطقه و صنعت اصفهان گفت: کمبود آب، مشکل اصلی استان اصفهان است زیرا در گذشته مصرف و برداشت از زاینده رود بخوبی مدیریت نشده است.
وی از مسئولان کشور و استان اصفهان همچنین متولیان آب خواست که با ارائه راهکارهای لازم، مشکلات کم آبی در اصفهان را پیگیری و برطرف کنند.
امام جمعه اصفهان گفت: طبق دستورات اسلام، آب جزء انفال و متعلق به همه مردم و جامعه است و باید مصرف آن به درستی مدیریت شود.
وی ابراز امیدواری کرد: با همت، تلاش و توجه به کارکنان و رعایت حقوق بازنشستگان، صنعت کشور به ویژه ذوب آهن اصفهان بتوانند بر مشکلات پیروز و سربلند شوند .
مدیر عامل ذوب آهن اصفهان نیز در این دیدارها ضمن ارائه گزارش کوتاهی از دستاوردها و تنگناهای موجود در ذوب آهن گفت: در طی نیم قرن تلاش و افتخارآفرینی این شرکت، علاوه بر اشتغالزایی در عرصه های مختلف، صنایع زیادی در کشور با همت ذوب آهن اصفهان رشد و توسعه یافته اند.
' منصور یزدی زاده ' عدم برخورداری از یارانه انرژی، نیروی انسانی مازاد و بحران آب را از جمله عوامل محقق نشدن اهداف ذوب آهنا صفهان بیان کرد و گفت: مدیریت این شرکت با بهره گیری از همه توانمندی ها و حفظ اشتغال نیروی انسانی موجود در جهت حل مشکلات و عبور از تنگناها و رشد و تعالی شرکت تلاش خواهد کرد.
وی افزود: با همت و سخت کوشی کارکنان ذوب آهن به آینده این مجموعه بزرگ اقتصادی امیدواریم.
یزدی زاده خواستار حمایت جدی و معنوی آیات عظام برای عبور از مشکلات و تنگناهای موجود شد.
وی مهمترین هدف فعلی ذوب آهن اصفهان را افزایش تولید و رسیدن به ظرفیت اسمی و ارائه راهکارهای لازم برای مقابله با بحران کم آبی ذکر کرد.
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان افزود: استفاده از پساب و فاضلاب شهری و صرفه جویی در مصرف آب نیز با جدیت در حال پیگیری است.
ذوب‌ آهن اصفهان اولین و بزرگترین کارخانه تولید‌ کننده فولاد ساختمانی و ریل در ایران است که با ظرفیت 2.8 میلیون تن محصول نهایی، انواع مقاطع فولادی ساختمانی و صنعتی را تولید می‌ کند.
ذوب ‌آهن اصفهان که در سال 1344 تاسیس شد در شهرستان لنجان و در 45کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.
7150/ 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.