به گزارش خبرنگار ایرنا، حمیدرضا تاملی روز جمعه پیش از خطبه های نماز عید سعید فطر با اشاره به ظرفیت های موجود در اردستان بیان کرد: مدیریت شهرستان با تمام توان به دنبال رفع مشکلات بوده و از همه امکان ها استفاده خواهد کرد.
وی افزود: بحث اقتصاد و اشتغال امروز دغدغه اردستان است که با کمک سرمایه داران بومی خارج از شهرستان قابل برطرف شدن است، از این رو از همه اردستانی ها درخواست می شود تا با سرمایه گذاری در این شهرستان دین خود را به زادگاهشان ادا کنند.
فرماندار اردستان اضافه کرد: امید است با استفاده از ظرفیت های فرهنگی، اجتماعی، نیروی انسانی متخصص و متعهد این شهرستان به جایگاه اصلی خود برسد که در این زمینه برنامه و راهکارهای مناسبی طراحی شده است.
امام جمعه اردستان نیز در خطبه های نماز عید سعید فطر گفت: اشتغال و اقتصاد از دغدغه های اصلی جوانان است و مردم انتظار دارند تا مسئولان کشور، استان و شهرستان بر اساس سوگندشان در این زمینه گام بردارند.
حجت الاسلام حسن دهشیری عنوان کرد: مسئولان باید مشورت، همگرایی، هم افزایی، انسجام، جدیت، ایستادگی، دقت، احساس مسئولیت و خدمت بی منت به مردم را سرلوحه کار قرار داده و از ظرفیت های بزرگ انسانی، فرهنگی، تاریخی، اجتماعی و اقتصادی بهره برداری کنند.
وی در ادامه از پیگیری ها برای اختصاص 50 میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل مصلای نیمه تمام این شهر اشاره و ابراز امیدواری کرد که با تحقق آن این طرح بزرگ هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.