به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله عبدالنبی نمازی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان بیان کرد: امروز جبهه کفر بر علیه اسلام جنگ تمام عیاری به راه انداخته که تنها محدود به فعالیت نظامی نیست و در زمینه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و تبلیغاتی نیز جریان دارد.
وی افزود: همه جبهه کفر بر این اساس برای ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با یکدیگر متحد شدند اما انقلاب در حال صدور به سایر کشورهای جهان می باشد و بر اساس وعده های الهی، پیروز نهایی این مبارزه اسلام است.
عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به الزامات خدمت رسانی به مردم گفت: مشکل امروز جامعه بشری هوس های دنیایی مانند پول است اما مدیران و مسئولان در نظام توحیدی باید اهل پاکی و تقوا بوده و نباید هوس دنیا، پست و مقام داشته باشند.
او طهارت و تقوا را به عنوان شاخص متمایز کننده نظام توحیدی با دیگر نظام ها در جهان عنوان و اضافه کرد: همواره انسان های شایسته در نظام های الهی بر مردم حکومت می کنند، در حالی که در نظام های غیر توحیدی افرادی خبیث و خطرناک در راس کشور قرار گرفتند.
آیت الله نمازی بیان کرد: مدیران و مسئولان باید هوای نفس خود را مدیریت کنند چرا که جاذبه های دنیا خیره کننده اما زودگذر هستند و افراد پارسا و باتقوا باید در برابر این جاذبه های دروغین مقاومت کنند.
وی با تاکید بر تداوم راه شهیدان گفت: آن انسان های والا مقام با فداکاری و از خودگذشتگی در راه اسلام به شهادت رسیدند و نسل امروز به عنوان بازماندگان کاروان شهیدان، باید فارغ از جاذبه های دنیایی در راه اعتلای دین مبین اسلام گام بردارند.
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.