به گزارش ایرنا، آیت الله عبدالنبی نمازی در خطبه های نماز جمعه در مصلای بقیه الله الاعظم (عج) این شهر با اشاره به 13 اسفند سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس کمیته امداد، افزود: یکی از مهمترین وظیفه های حکومت اسلامی مبارزه با فقر و رسیدگی به وضعیت محرومان و نیازمندان جامعه است.
وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی کمیته امداد امام خمینی (ره) با همکاری خیران در 40 سال گذشته خدمات ارزنده ای به میلیون ها نفر نیازمند در داخل و خارج از کشور ارائه کرده است.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تدبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مبنی بر تاکید بر اجرای اقتصاد مقاومتی ابراز امیدواری کرد: هر چه زودتر ریشه فقر در جامعه اسلامی برچیده شود.
وی همچنین بااشاره به شکست داعش در کشورهای سوریه و عراق، گفت: توطئه جدید آمریکا استفاده سلاح شیمیایی علیه مردم سوریه است و می کوشد این فتنه را به ارتش سوریه تحمیل کند.
آیت الله نمازی با یاد آوری جنایت های آل سعود در کشتار مردم و به ویژه کودکان و زنان یمن تصریح کرد: یک مقام ارشد سازمان ملل اعلام کرده است که یمن، درگیر بزرگترین فاجعه انسانی می باشد که طی 50 سال گذشته در جهان اتفاق افتاده است.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنن یادآور شد: رژیم صهیونیستی در هفته های گذشته «حسن خیرالدین» و «هشام مراد» دو نفر از دانشمندان لبنانی را در رشته های اقتصاد و فیزیک هسته ای در کشورهای کانادا و فرانسه ترور کرده و به شهادت رسانده است.
وی همچنین از مسئولان فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان و استان اصفهان برای تلاش در توسعه فرهنگی کتابخوانی و معرفی کاشان به عنوان پایتخت کتاب ایران قدردانی کرد.
شهرستان کاشان در 190 کیلومتری شمال شرقی اصفهان قرار دارد.
6136 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.