به گزارش ایرنا، تم فوتبال ذوب آهن اصفهان عصر فردا(یکشنبه) در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم استقلال تهران است.
ذوب آهن و استقلال 33 بار مقابل هم قرار گرفته اند که سهم نماینده فوتبال اصفهان 10 پیروزی و آبی پوشان 11 بُرد بوده و در 12 دیدار نیز دو تیم به تساوی رسیده اند.
شاگردان 'وینفرد شفر' سرمربی استقلال، پس از پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال و راهیابی به فینال این مسابقات با انگیزه و روحیه بهتری خوبی در مقابل ذوب آهن اصفهان قرار می گیرند.
این تیم با حضور در جایگاه ششم جدول رده بندی با 32 امتیاز برای رسیدن به رده های بالاتر بدنبال پیروزی مقابل ذوب آهن در فولادشهر اصفهان است که در رده سوم لیگ برتربا 35 امتیاز قرار دارد.
برای تیم استقلال در دیدار فردا امید نورافکن بدلیل محرومیت و مهدی قائدی با توجه به مصدومیت و بستری بودن در بیمارستان نمی توانند بازی کنند.
شفر که از هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران جانشین علیرضا منصوریان شده و سکان هدایت آبی پوشان را بر عهده گرفته، فقط یک شکست مقابل پرسپولیس در شهرآورد پایتخت را تجربه کرده و در طرف دیگر میدان، قلعه نویی سرمربی ذوب آهن، بیشترین افتخارات خود را در دوران بازیکنی و مربیگری با استقلال تهران بدست آورده است.
قلعه نویی در زمان هدایت استقلال، چهار قهرمانی را برای این تیم در لیگ برتر و یک قهرمانی را در جام حذفی، کسب و دوبار نیز نایب قهرمانی لیگ برتر را نصیب آبی پوشان پایتخت کرده است.
قلعه نویی در نیم فصل جاری در ذوب آهن عملکرد خوبی نداشته ولی در نیم فصل دوم با کسب پنج پیروزی و یک تساوی و جمع آوری 16 امتیاز عملکرد خوبی داشته و این تیم در پایان هفته بیست و یکم با 35 امتیاز به جایگاه سومی جدول رده بندی لیگ رسیده و با حذف نماینده فوتبال هند در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مجوز حضور در رقابت های آسیایی را بدست آورده است.
ذوب آهن اصفهان در پایان هفته بیست و یکم لیگ برتر باشگاه های کشور با 35 امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ایران و تیم استقلال تهران نیز با 33 امتیاز در جایگاه ششم این رقابت ها قرار دارند.
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان عصر فردا در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم استقلال تهران است.
گ/8114/6027 خبرنگار: اکبری * انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.