به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری اصفهان روز چهارشنبه به نقل از محسن مهرعلیزاده افزود: ضمن نکوهش این رفتار ناشایست وظیفه خودم می دانم از برخوردی که فرماندار با این خبرنگار کرده است پوزش بطلبم.
وی اضافه کرد: همه مدیران دستگاه های اجرایی استان و فرمانداران می خواهم در پاسخگویی به ارباب رجوع بویژه اصحاب محترم رسانه که به دلیل اهمیت وظیفه و جایگاهشان از احترام ویژه ای برخوردار هستند، بایستی ادب و اخلاق را رعایت نموده و تکریم مردم را بر هر امری مقدم بدانند.
در همین ارتباط غلامرضا قائدیها مدیرکل روابط عمومی استانداری اصفهان نیز گفت: استاندار اصفهان پس از شنیدن این خبر دستور احضار این فرماندار و بررسی موضوع را صادر کرد.
پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشورنیز به نقل از بهرام سرمست مدیرکل سیاسی وزارت کشور اعلام کرد : بنده این موضوع را با استاندار اصفهان مطرح کردم تا جزئیات این اتفاق را مورد بررسی قرار دهد و متناسب با آنچه رخ داده تصمیم گیری شود.این برخورد فرماندار با یک خبرنگار به هیچ وجه قابل قبول نیست.
گفته می شود حسین فراست فرماندار گلپایگان روز سه شنبه در جلسه بازیافت این شهرستان به فیلم برداری یک خبرنگار از جلسه معترض شده و او را از جلسه اخراج کرده است.
فیلم این موضوع در رسانه ها و شبکه های اجتماعی منتشر شده است.
6020 / خبرنگار: علیرضا حکیمیان - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.