به گزارش ایرنا، ' محسن مهرعلیزاده ' شنبه شب در شورای اداری این استان که با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات برگزار شد، افزود: وحدت و همسویی ارزشمندی در بین همه مسئولان، مقامات، صاحبنظران و مردم در این استان وجود دارد که باید در جهت حفظ و تقویت این وحدت گام برداریم.
وی، وحدت و همدلی ایجاد شده در اصفهان را متاثر از حمایت علما، حوزه های علمیه و هم افزایی دستگاهها و هم اندیشی صاحبان رای و نظر دانست و اضافه کرد: در تلاشیم تا از این شرایط خوب برای توسعه استان حداکثر استفاده را ببریم.
استاندار اصفهان با بیان اینکه این استان از مردمی فهیم، متدین و فعال برخوردار است، خدمتگزاری به آنها را افتخار دانست و گفت: اصفهان به دلیل سابقه تاریخی درخشان و برخورداری از نیروی انسانی کارآ و متدین، طی دوران های مختلف اعم از قبل و بعد از انقلاب و نقش آفرینی در هشت سال دفاع مقدس و دوران سازندگی همواره سرآمد بوده است. 
وی اظهار کرد: در چنین شرایطی باید زمینه ای را به وجود آوریم که بدون مشکل در جهت تحقق منویات رهبری، برنامه های نظام و دولت حرکت؛ و با تاسی از این برنامه‌ها راه سعادت، پیشرفت و توسعه اصفهان را در ابعاد مختلف هموار کنیم.  
وی از آب، اشتغال و محیط زیست به عنوان اولویت‌های مدیریت استان اصفهان نامبرد و در عین حال تصریح کرد: این اولویت ها باعث نخواهد شد تا ما مسائل فرهنگی، اجتماعی، معیشتی و عدالت اجتماعی را  فراموش کنیم بلکه باید در این زمینه ها نیز با جدیت برنامه ریزی و تلاش کنیم. 
مهرعلیزاده ادامه داد: باید با اتکا به توان داخلی و با تقویت بخش خصوصی و فعال کردن آحاد جامعه، اصفهان را در جهت اقتصاد مقاومتی که نسخه درمان اقتصاد و دل کندن از درآمدهای نفتی است سوق دهیم و بتوانیم زمینه خودکفایی بویژه در بخش هایی که دشمن سعی می کند با استفاده از آنها به ما ضربه بزنند را فراهم کنیم. 
استاندار اصفهان با بیان اینکه این استان در ابعاد مختلف از شایستگی برخوردار است و در زمینه های مختلف می تواند به عنوان الگو معرفی شود، گفت: امیدواریم با همکاری دستگاههای اجرایی و نهادهای امنیتی استان بتوانیم در چهار سال آینده این استان را به عنوان الگوی اقتصاد مقاومتی معرفی کنیم.
خاطرنشان می شود، در این جلسه مدیر کل جدید اطلاعات استان اصفهان معرفی و از زحمات مدیرکل سابق این اداره کل قدردانی شد.
2093 ** خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.