به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان در مراسم گشایش این نمایشگاه گفت: شانزدهمین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت کشاورزی، مکانیزاسیون، آبیاری، نهادها و باغبانی اصفهان بصورت تخصصی و با حضور 140 مشارکت کننده از استان های اصفهان، تهران، فارس، مازندران، سمنان، خراسان، آذربایجان غربی و شرقی، خوزستان و البرز دایر شده است.
' علی یارمحمدیان ' افزود: در این نمایشگاه همچنین شرکت‌هایی از کشورهای چین و آلمان در زمینه نهاده های کشاورزی و نمایندگان فروش محصولات و خدمات کشاورزی شرکت هایی از کشورهای ایتالیا، اسپانیا، آمریکا، هلند، آلمان، ترکیه و فرانسه حضور دارند.
وی تلفیق بخش ' تکنولوژی و تجهیزات ' و بخش ' صنعت کشاورزی ' را موجب جامع شدن این نمایشگاه دانست و افزود: عدم حضور فروشندگان خرده فروش و افزایش حضور تولیدکنندگان از ویژگی های این دوره از نمایشگاه جامع صنعت کشاورزی، مکانیزاسیون، آبیاری، نهاده ها و باغبانی اصفهان است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان اصفهان افزود: ۳۰ درصد از مشارکت کنندگان این نمایشگاه در بخش نهاده های کشاورزی، ۳۵ درصد در بخش آبیاری، ۲۵ درصد در بخش ماشین‌آلات و ۱۰ درصد در بخش گلخانه و تجهیزات گلخانه ای حضور دارند.
وی یادآور شد: در راستای برگزاری این نمایشگاه فردا (دوشنبه) نخستین کنگره ملی ملی و پاویون ویژه تکنولوژی های نوین در فضای سبز شهری بر اساس تفاهمنامه شرکت نمایشگاه ها با سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان برپا می‌شود.
یارمحمدیان، محورهای این کنگره را شامل تکنولوژی های نوین در فضای سبز شهری همچون آبیاری، مکانیزاسیون فضای سبز، اندام های تکثیر، ادوات و بسترهای کاشت بیان کرد.
این نمایشگاه در چهار سالن نمایشگاهی به وسعت 9 هزار و 200 مترمربع از 24 تا 28 دی از ساعت ۱۵ تا ۲۱ برای بازدید علاقه مندان دایر است.
ت/6994 / 2093 ** خبرنگار: آرزو فلاح ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.