به گزارش ایرنا، زلاتکو کرانچار شامگاه جمعه در نشست خبری افزود: پیش از این باید این نتیجه خوب را کسب می کردیم چون تیم ما خوب بازی می کرد ولی نتیجه نمی گرفت ؛ در دیدار امروز در یک بازی خوب توانستیم با چهار گل پدیده مشهد را شکست دهیم و می توانستیم حتی سه یا چهار گل دیگر به ثمر برسانیم که نشد و پدیده باید از این نتیجه راضی باشد.
وی با تبریک این بازی به بازیکنان و هواداران سپاهان گفت: از همه هواداران سپاهان که به خوبی تیم را در این دیدار تشویق کردند تشکر می کنم چون هماهنگ با بازیکنان تیم را تشویق کردند و امیدوارم این تشویق ها استمرارداشته باشد.
کرانچاربا بیان اینکه فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است گفت: امیدوار هستیم این پیروزی ها ادامه داشته باشد و به جایگاه اصلی خود در لیگ برتر برگردیم و وقتی با ارزش می شود که این اتفاق بیفتند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد ابراهیم عالمه دروازه بان جدید سپاهان گفت: این دروازه بان زمانی که پدیده برای گل تلاش می‌کرد، با اعتماد به نفس خود در این دیدار خوب بازی کرد، وی را از تیم ملی سوریه به سپاهان آوردیم و امیدوارم در بازی‌های آینده ارزش‌های خود را بیشتر نشان دهد.
وی افزود: قرار بود کیخسروی در این دیدار بازی کند ولی در ادامه تصمیم عوض شد و با آمادگی عالمه این دروازه بان درون دروازه قرار گرفت و خوب کار کرد.
کرانچار در مورد خط دفاعی سپاهان اظهار کرد: با بازگشت عزت‌الله پورقاز به خط دفاعی سپاهان امنیت به خط دفاعی سپاهان برگشت و کیفیت بازی سیاوش یزدانی و مهدی رحیمی و قرار گرفتن یک دروازه‌بان ملی‌پوش درون دروازه نیز تجربه خط دفاعی سپاهان افزایش پیدا کرد و کمربند امنیتی تیم کامل شد.
دیدار تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و پدیده مشهد امروز (جمعه) در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برابر هم قرار گرفتند و در پایان 90 دقیقه این تیم میزبان بود که توانست با نتیجه چهار بر صفر پیروز میدان شود.
سپاهان با این پیروزی 19 امتیازی شد و به رده دوازدهم لیگ رسید؛ پدیده که در این فصل از سوی فیفا 6 امتیاز از آنها کسر شده است نیز با 19 امتیاز در جایگاه یازدهم قرار دارد.
ت/8114/ 6022 خبرنگار: امیر حسین اکبری - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.