به گزارش ایرنا، غلامرضا عنایتی عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم های ذوب آهن و مشکی پوشان خراسان گفت: بازی با ذوب آهن، بسیار سخت است چرا که قطب فوتبال ایران محسوب می شود.
اما ما به اصفهان آماده ایم تا با دست پر این شهر را ترک کنیم و می دانیم کار سختی پیش رو داریم اما دست از تلاش برنخواهیم داشت.
وی افزود: وقتی تیم را بر اساس تفکر خود می بندی خیلی شرایط فرق می کند و نیم فصل هم شرایط خاص خود را دارد، ما به بازیکنان زیادی نیاز داشتیم اما نتوانستیم بر اساس تفکر خودمان عمل کنیم برای همین به دنبال جذب بازیکنان خارجی هستیم.
عنایتی در خصوص جذب مجتبی جباری گفت: خودم به طور مستقیم با او صحبت کرده ام و از او خواسته ام که کمک حال ما باشد اما هنوز جواب قطعی به ما نداده و امیدوارم در یکی دو روز آینده به ما جواب بدهد.
سرمربی مشکی پوشان خراسان در پایان در خصوص شرایط این تیم در پایان لیگ برتر گفت: اگر در لیگ برتر بمانیم خودم جام می خرم و وسط زمین با بازیکنان بالای سر می بریم.
در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال دیدار بین تیم های ذوب آهن اصفهان و مشکی پوشان خراسان عصر فردا جمعه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود.
ت/8114/خبرنگار: امیرحسین اکبری - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.