به گزارش خبرنگار ایرنا، دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر رده سنی نوجوانان پسر سال 1396 «جام شهید محسن حججی» که از روز دوشنبه با حضور 11 تیم در 2 گروه به میزبانی کاشان آغاز شده به مدت پنج روز ادامه می یابد.
تیم های والیبال سارویه ساری، خاتم اردکان یزد و سایپا در روز دوم این مسابقات با نتیجه مشابه 3 بر 2 به ترتیب برابر تیم های بانک سرمایه، رعد پدافند کاشان و کاله مازندران به پیروزی رسیدند و تیم شهرداری ورامین نیز با برتری در سه ست متوالی از سد هاوش گنبد گذشت.
دیدار تیم های پیکان و شهرداری تبریز هم با نتیجه 1 بر 1 در ست سوم ادامه دارد.
همچنین در پایان روز نخست این مسابقات تیم های سایپا تهران و شهرداری ارومیه در سه ست متوالی به ترتیب تیم های رعد پدافند کاشان و سارویه ساری را شکست دادند.
تیم های والیبال نوجوانان پیکان تهران و کاله مازندران هم با نتیجه 3 بر 1 به ترتیب تیم های خاتم اردکان یزد و شهرداری تبریز را از پیش رو برداشتند و بانک سرمایه هم با نتیجه 3 بر 2 از سد شهرداری ورامین گذشت.
تیم های رعد پدافند کاشان، پیکان تهران، کاله مازندران، سایپا تهران، شهرداری تبریز و خاتم اردکان یزد در گروه نخست و تیم های هاوش گنبد، شهرداری ورامین، شهرداری ارومیه، سارویه ساری و بانک سرمایه در گروه دوم این مسابقات قرار دارند.
11 تیم در 2 گروه دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر رده سنی نوجوانان پسر سال 1396 «جام شهید محسن حججی» حضور دارند که در نهایت از هر گروه چهار تیم به مرحله نهایی راه می یابند.
انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.