به گزارش ایرنا، 'اصغر سلطانی' چهارشنبه در جمع خبرنگاران نطنز گفت: جمعیت هلال احمر پس از وقوع زمین لرزه نسبت به جمع آوری کمک های مردمی برای آسیب دیدگان حادثه در استان کرمانشاه اقدام کرد و در نهایت 2 میلیارد و 700 میلیون ریال کمک های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شد.
وی افزود: کمک های غیر نقدی مردم با 2 دستگاه تریلر و 2 دستگاه کامیون به کرمانشاه فرستاده شد و همچنین گروه امدادی 15 نفره از این شهرستان نیز برای کمک به بازماندگان حادثه به غرب کشور اعزام شدند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نطنز بیان کرد: پتو، لوازم گرمایشی، چادر، کنسرو، خشکبار، آب معدنی، لوازم بهداشتی، داروهای ضروری، شیر خشک و وسائل بهداشتی از جمله کمک های غیر نقدی ارسالی مردم این شهرستان بود.
او اضافه کرد: با توجه به اعلام نیاز صورت گرفته و پیش بینی شرایط جوی با هماهنگی مسئولان شهرستان نطنز، کمیته‌ ای برای برنامه ریزی جهت خرید کانکس و انتقال آن به مناطق زلزله زده تشکیل شده که در سریع ترین زمان ممکن کانکس‌ های سطح شهرستان جمع آوری و به این مناطق منتقل خواهد شد.
سلطانی در ادامه از مردم نیکوکار شهرستان نطنز درخواست کرد تا همچنان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران را برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر در این ماموریت همراهی کنند.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه تاکنون 505 نفر کشته و بیش از 12 هزار و 300 نفر مصدوم داشته است.
این حادثه به هفت شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و طبق برآورد اولیه دستکم 30 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیدند.
خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی ** انتشاردهنده: محمد ملا حمزه زاده
7430/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.