الف: اخبار ملی در فضای مجازی استان اصفهان:
*** ادامه واکنش ها به اظهارات ضد ایرانی ترامپ و استفاده وی از عنوان جعلی 'خلیج ع ر ب ی'، در صدر اخبار مورد توجه شبکه های اجتماعی قرار داشت. سخنرانی جمعه شب رییس جمهوری آمریکا با موضوع ایران و برجام باعث شد تعداد زیادی از کاربران شبکه های اجتماعی نسبت به آن واکنش نشان دهند. کاربران با تاکید بر حفظ اتحاد میان مردم از هر قوم، دین و نژاد، اظهارات ضد ایرانی ترامپ و سخنان وی علیه سپاه پاسداران را محکوم کرده اند و همچنان تصویر پروفایل بسیاری از آنها پرچم ایران است.
*** کلاهبرداری با سوء استفاده از کارت سهام عدالت نیز از اخبار سراسری مورد توجه بود. برخی از مسئولان نیروی انتظامی اعلام کرده اند که در روزهای اخیر افرادی اقدام به فروش کارت هایی با عنوان سهام عدالت در برخی استان ها کرده و از مردم بابت این کارت ها مبالغی را دریافت می کنند. این موضوع کلاهبرداری است و در صورت مشاهده، پلیس فتا با فروشندگان این نوع کارت ها در فضای مجازی برخورد می شود.
*** درخواست تعدادی از نماینده های مجلس برای تغییر حکم تعلیق عضو زرتشتی شورای شهر یزد نیز از اخبار مورد توجه بود. به گفته برخی منابع خبری، تعدادی از نمایندگان استان یزد در مجلس در نامه ‌ای به علی لاریجانی، رئیس مجلس خواستار اقدام او برای تغییر حکم تعلیق عضو زرتشتی شورای شهر یزد شدند.

ب: اخبار محلی در فضای مجازی استان اصفهان:
*** تجمع مردم اصفهان در محکومیت اهانت رئیس جمهوری آمریکا نیز از مهمترین اخبار محلی مورد توجه بود. در پی اهانت رئیس جمهوری آمریکا به ملت غیور ایران و سپاه پاسداران، مردم اصفهان روز یکشنبه با تجمع اعتراض آمیز در خیابان پاسداران سخنان سخیف ترامپ را محکوم کردند.
*** سقوط زن جوان از کوه صفه اصفهان نیز از اخبار مورد توجه بود. سقوط زن جوان حدود 30 ساله از ارتفاعات کوه صفه شهر اصفهان عصر روز شنبه به مرگ او منجر شد. این بانوی جوان که از ارتفاع حدود 100 متر در مسیر پنج رمضان به پایین سقوط کرده بود در لحظه اولیه جان خود را از دست داد.
*** کاهش فاصله زمانی حرکت قطار شهری اصفهان نیز از اخبار مورد توجه بود. به گفته مسئولان شهرداری اصفهان، سرفاصله زمانی عبور قطار در متروی اصفهان از 30 دقیقه به ۲۰ دقیقه رسید. در حال حاضر قطارشهری اصفهان از ساعت 6:30 تا 19:30 به شهروندان خدمت ‌رسانی می‌ کند.
*** معرفی رضوی به عنوان گزینه استانداری اصفهان به هیات دولت نیز مورد توجه شبکه های اجتماعی قرار گرفته بود. به گفته برخی منابع خبری که در شبکه های اجتماعی منتشر شده، سید ابوالفضل رضوی نماینده پیشین مردم نایین در مجلس به عنوان گزینه استانداری اصفهان به هیات دولت معرفی شده است.
گ/3011 / 2093 ** خبرنگار: آسیه معینی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.