به گزارش ایرنا، روابط عمومی باشگاه ذوب آهن اصفهان روز یکشنبه افزود: ذوب آهن پیش ازاین ورزشگاه یادگار امام قم را جهت میزبانی خود در مدت زیر کشت رفتن ورزشگاه فولادشهر اعلام کرده بود.
موضوع بازی دو دیدار ذوب آهن در ورزشگاهی به غیر از فولادشهر زمانی مطرح شد که این باشگاه پنجم مهر گفته بود: عملیات تعویض چمن ورزشگاه فولادشهر از امروز آغاز شد و براساس هماهنگی ها و حمایت های صورت گرفته با رئیس هیات فوتبال استان قم و سازمان لیگ برتر فوتبال ایران، بازی های خانگی ذوب آهن در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار خواهد شد .
ورزشگاه یادگار امام قم از چمنی با کیفیت برخوردار بوده و هزینه های میزبانی آن یک چهارم هزینه های برآورده شده در ورزشگاه نقش جهان اصفهان است .
این موضوع حتی در نشست خبری یازدهم مهر استاندار اصفهان نیز مطرح شد و رسول زرگرپور در این باره اظهار کرد: امیر قلعه نویی سرمربی این تیم در مصاحبه ای از استاندار درخواست وساطت کرد که بازی های این تیم در ورزشگاه نقش جهان برگزار شود و ما آمادگی داریم این موضوع را در جلسه ای با حضور مسئولان ذوب آهن و باشگاه سپاهان به عنوان بهره بردار ورزشگاه نقش جهان، حل و فصل کنیم.
وی افزود: بهره بردار ورزشگاه نقش جهان باشگاه سپاهان است، اما مالکیت این ورزشگاه در اختیار دولت است و امکانات موجود در استان را نباید انحصاری قلمداد کرد.
عملیات زیرسازی، جایگزینی و بهسازی چمن ورزشگاه فولادشهر که از روز جمعه گذشته آغاز شد، 2ماه زمان می برد.
در این مدت ذوب آهن دو دیدار خانگی با تیمهای پارس جنوبی جم و فولاد خوزستان خواهند داشت.
ذوب آهن هم اکنون با 12 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.
چندی پیش رسانه ها به نقل از مسعود تابش قائم مقام باشگاه سپاهان اعلام کرده بودند: برگزاری بازی در ورزشگاه نقش جهان هزینه‌های زیادی دارد؛ ما درچهار سال گذشته وقتی در فولادشهر بازی‌های خودمان را برگزار می‌کردیم مبلغ زیادی را به باشگاه ذوب‌آهن پرداخت می‌کردیم.
وی این رقم را بین 65 تا 70 میلیون تومان عنوان کرد.
ت / 6020 / خبرنگار: علیرضا حکیمیان - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.