*** تجمع اعتراض آمیز مردم اصفهان در واکنش به سخنان سخیف اخیر رئیس جمهور آمریکا درباره ملت ایران در خیابان پاسداران ( باغ‌ گلدسته سابق ) برگزار می شود .
در این تجمع مردم اصفهان حمایت خود را از مواضع دولت و مدافعان امنیت کشور در سپاه پاسداران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعلام می کنند.
رئیس‌ جمهور آمریکا شامگاه جمعه ضمن اعلام راهبرد جدید دولت آمریکا در رابطه با ایران و برجام از تریبون کاخ سفید، با لحنی تندی در سخنان خود به ملت ایران بی‌احترامی کرد.
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا شامگاه جمعه در تبیین سیاست جدید کشورش در قبال جمهوی اسلامی ایران، از مردم ایران به عنوان ملتی تروریسم نامبرد و در سخنان خود از واژه جعلی ' خلیج ع رب ی ' به جای ' خلیج فارس ' استفاده کرد.
تحلیل محتوای اظهارات ترامپ حاکی از این است که به رغم لفاظی ها و اظهارات خصمانه علیه جمهوری اسلامی ایران وی قادر نیست خللی در توافق هسته ای وارد کند نمانطور که در نهایت وی بررسی در خصوص توافق هسته ای را به کنگره احاله کرد تا ظرف بازه زمانی 60 روز درباره آن تصمیم گیری کنند.
این در حالی است که حتی جمهوری خواهان حاکم بر کنگره توافق هسته ای را توافقی کارآمد تلقی می کنند و بر این باورند کنار کشیدن از این توافق زمینه ساز انزوای جهانی آمریکا خواهد بود.

*** جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تالار شورا واقع در شهرداری مرکزی اصفهان تشکیل می شود و پس از آن نشست خبری سخنگوی این شورا برگزار می شود.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
گ/7153 ** خبرنگار: هُدا استکی** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.