به گزارش ایرنا، بانوان جودوکار نجف آبادی با کسب چهار مدال طلا و نقره در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی خوش درخشیدند.
دوازدهمین دوره مسابقات جودو بانوان قهرمانی کشور رده سنی نوجوانان و جوانان، انتخابی تیم ملی که در تهران برگزار شد تیم جودو استان اصفهان با حضور تعدادی از جودوکاران نجف آبادی خوش درخشید و نایب قهرمان این دوره شد.
ودوکاران نجف آبادی در قالب تیم جودو استان اصفهان با مربیگری فروغ رضایی موفق به کسب چهار مدال طلا و نقره شدند و مقام نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کردند.
مدالهای کسب شده توسط جودوکاران نجف آباد به شرح زیر است:
در رده نوجوانان: وزن کمتر از44 کیلوگرم نسرین محمدصالحی اول، وزن کمتر از70 کیلوگرم رعنا عیدی وندی دوم و در وزن زن بالای 78 کیلوگرم مهشید آرپناهی مقام سوم را کسب کرد.
نسیرین محمد صالحی نیز در وزن کمتر از 42 کیلوگرم مقام اول مسابقات را کسب و به مرحله سوم اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شد و حدیث حسین پور نیز در وزن کمتر از 44 کیلوگرم مقام دوم این دوره از مسابقات را کسب کرد.

** نجف آباد برنده بازی دوستانه بسکتبال با ویلچرشهرکرد
در مسابقه دوستانه بسکتبال با ویلچر که به میزبانی شهرکرد و با نام شهید ورزشکار مدافع حرم محسن حججی برگزار شد تیم نجف آباد با نتیجه 72 بر 68 تیم شهرکرد را شکست داد.

** ندا عبدالغلامی قهرمان مسابقات بوچیای استان شد
در مسابقات بوچیای قهرمانی بزرگسالان استان که به میزبانی شهرستان خمینی شهرانجام گرفت ندا عبدالغلامی و پریسا بارانی از تیم نجف آباد به ترتیب دو مقام اول و سوم را کسب کردند.

** علی اکبر متفکران قهرمان مسابقات انتخابی و دسته یک تنیس روی میزجوانان نجف آباد شد
دور اول مسابقات تنیس روی میز انتخابی و دسته یک جوانان نجف آباد با حضور 19 نفردر سالن شهید حمله داری مجموعه انقلاب برگزار شد.
این رقابتها بصورت گروهی، حذفی، دوره ای در 13 و 14 مهرماه 96 انجام گرفت که پس از برگزاری بازیهای زیبا و دیدنی 5 نفربه دسته یک صعود کردند.

** اصفهان با پنج مقام قهرمانان نجف آبادی مقام اول مسابقات قهرمانی کشور بیماران خاص را کسب کرد
در ششمین دوره مسابقات کشوری ورزشهای بیماران خاص ورزشکاران انجمن دیابت جنان نجف آباد به سرپرستی مرضیه طالب همراه تیم استان پنج مدال در رشته های دارت و شطرنج کسب کردند و نقش موثری در کسب مقام اول تیمی استان داشتند.
در رشته دارت: سپهر احمدی در رده سنی زیر 25سال و زهرا هوشیار مقام اول و مرتضی صادقی در رده سنی بالای 25 سال مقام دوم را کسب کرد.
در رشته شطرنج: محمدجواد کیانی در رده سنی زیر 25 سال و فرزانه اسدی مقام اول را کسب کردند.

شهرستان نجف آباد با وسعت 285 کیلومتر مربع و330 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
گ/غ.ک/6994 / 2093 ** تنظیم کننده: آرزو فلاح ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.