به گزارش ایرنا، پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور روز سه شنبه اعلام کرد: وزیر کشور در حکمی ' احمد رضوانی نائینی ' را به سمت فرماندار شهرستان اصفهان منصوب کرد.
در حکم دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور خطاب به احمد رضوانی نائینی آمده است: به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم اصفهان به سمت فرماندار شهرستان اصفهان منصوب می شوید.
در این حکم وزیر کشور خطاب به احمد رضوانی نائینی وزیر کشور آورده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاستهای دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای 'مدظله العالی' موفق باشید.
خاطرنشان می شود، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور اوایل اسفند سال گذشته (95) طی حکمی احمد رضوانی نائینی را به عنوان فرماندار جدید شهرستان اصفهان جایگزین فضل الله کفیل کرده بود.
احمد رضوانی نایینی پیش از این فرماندار خمینی شهر بود و فضل الله کفیل نیز از اردیبهشت سال 90 بعنوان فرماندار شهرستان اصفهان منصوب شده بود.
استاندار اصفهان در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان اصفهان که 9 اسفند سال گذشته در سالن شهید دادمان اداره کل راه و شهرسازی این استان برگزار شد، فضل الله کفیل را به عنوان مشاور و دستیار ویژه خود منصوب کرد.
2093 ** خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.