به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی دادستانی کل کشور، حسن رحیمی روز دوشنبه با اعلام این خبر گفت: این بمب که صوتی بوده آثار و قدرت تخریبی نداشته و البته با منزل شهید حججی هم فاصله داشته است.
رحیمی افزود: این بمب در زیر خودرو شخصی یکی از اهالی ساکن در آن منطقه تعبیه شده بود و بر حسب گزارش ها احتمال انتقام گیری شخصی در این مسئله مد نظر بوده است.
دادستان اصفهان تاکید کرد: کار شناسایی فرد یا افراد متهم در این موضوع با بررسی دوربین های حاضر در منطقه آغاز شده و ادامه دارد.
هچنین کانال اطلاع رسانی سپاه قدس در تازه ترین اخبار خود در این زمینه تصریح کرد: کشف بسته مشکوک در نجف آباد ارتباطی با منزل شهید حججی ندارد.
همین منبع به نقل از مدیرکل امنیتی وزارت کشور اضافه کرد: بسته مشکوکی که شب گذشته در نجف آباد کشف شد لزوماً انفجاری - تروریستی نبوده و ماهیت آن در نیروی انتظامی در حال بررسی است ،همچنین ارتباطی بین این موضوع و منزل شهید حججی وجود ندارد و آنچه در این زمینه مطرح شده، صرفاً فضاسازی غلط برخی از رسانه ها بوده است.
بسته انفجاری مورد اشاره در یک خودروی سواری در شهر نجف آباد کار گذاشته بود که با هشیاری مردم و از خود گذشتگی نیروهای انتظامی،نظامی و امنیتی قبل حادثه آفرینی کشف و پس از انتقال به منطقه خالی از سکنه منفجر شد.
* خودروی حامل بسته انفجاری، یکشنبه شب در خیابان شیخ بهایی جنوبی و در نزدیکی مسجد امیرالمومنین شهر نجف آباد پارک شده بود که مورد شناسایی قرار گرفت.
نیروهای امداد و نجات،و ماموران انتظامی و امنیتی بلافاصله در محل حاضر شده و ضمن مسدود کردن مسیرهای منتهی به این منطقه با تدابیر ویژه ای این بسته را به حاشیه شهر منتقل و منفجر کردند .
د / 7150 / خبرنگار: علی نعمانی، انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.