به گزارش روز دوشنبه ایرنا، مصطفی جوادی مقدم در نشست خبری گروه موسیقی قمرافزود: کنسرت گروه سنتی موسیقی وزیری به سرپرستی «کیوان ساکت»، اجرای اُپرای «آخرین درخت فرش» وکنسرت سالار عقیلی از جمله این اجراهاست.
وی افزود: کنسرت محسن یگانه که قرار بود اول شهریور امسال در کاشان برگزارش شود به علت ناهماهنگی بین تهیه کننده و خواننده لغو شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان همچنین حضور نیافتن بانوان در کنسرت گروه قمر را تابع شرایط فضای شهر دانست و خاطرنشان کرد: حضور بانوان در فعالیت های مشابه مانند اپرا امیدوار کننده و زمینه ساز برطرف کردن این مشکل است.
سرپرست گروه قمر نیز در این نشست با ارائه توضیحاتی در خصوص نحوه اخذ مجوز و تعداد قطعه های اجرایی، ابراز امیدواری کرد، مردم کاشان با حضور در کنسرت علاقمندی و همراهی خود را با موسیقی سنتی نشان دهند.
نوید دهقان اظهار کرد: این کنسرت با مدیریت سعید احمدیان و ظرفیت 488 صندلی تقدیم به هنر دوستان موسیقی خواهد شد.
خواننده کنسرت گروه قمر نیز در این نشست گفت: این کنسرت با هشت تصنیف در دو قسمت با موسیقی ضربی، ساز و آواز به سرپرستی نوید دهقان در فضای تاریخی خانه بروجردی ها طنین خواهد انداخت.
دانیال معمار نژاد مخاطبان اصلی کنسرت 9 نفره قمر را مردم هنردوست کاشان دانست وگفت: فضای هنر شهر را با توجه به اجرای موفق تئاتر و موسیقی و استقبال مردم، بسیار روشن می بیند.
کنسرت گروه قمر روزهای 23 و 24 شهریور امسال در خانه تاریخی بروجردی های کاشان برگزار می شود.
6136 / 6022 خبرنگار: یوسف صائب - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.