زهرا سعیدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این اعتبار برای کمک به زیرساخت ها، فاضلاب، تامین آسفالت و اصلاح معابر و رفع نیازهای ضروری این شهرک ها اختصاص یافت.
وی گفت: بر این اساس ٤٠ میلیارد ریال اعتبار از سوی شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان و ١٠ میلیارد ریال ازسوی معاون شرکت شهرک های صنعتی برای رفع نیازهای موجود اختصاص یافت.
سعیدی اظهار کرد: 35 میلیارد ریال از این اعتبار برای تکمیل و اصلاح شهرک صنعتی سه راهی مبارکه، ١٠ میلیارد ریال برای تکمیل و توسعه شهرک صنعتی دهسرخ و 5 میلیارد ریال هم برای تامین آسفالت و ترمیم و اصلاح معابر این دو شهرک هزینه می شود.
نماینده مردم شهرستان مبارکه در جریان بازدید از سه ناحیه صنعتی شهرستان(چینی زرین ،سپهرپلیمر،قطورسازان اسپادان )، بر ضرورت حمایت از حقوق کارگران، صنعتگران و سرمایه گذاران تأکید کرد .
سعیدی با اشاره ارتقای سطح نیروی انسانی نیروی انتظامی شهرستان، تصریح کرد: این اتفاق مهم ، منجر به ارتقا سطح امنیت سرمایه گذاری در این خطه خواهد شد که امیدوارم در جذب سرمایه گذار به شهرستان مبارکه تاثیرگذار باشد.
شهریار طاهر پورمعاون حقوقی و امور مجلس وزارت صنعت معدن و تجارت به منظور بررسی وضعیت اشتغال، رفع موانع و مشکلات سرمایه گذاری ، ارایه تسهیلات بانکی و بررسی زیرساخت های شهرک های صنعتی سه راهی مبارکه و دهسرخ به شهرستان مبارکه سفر کرد.
76 شهرک صنعتی مصوب در اصفهان وجود دارد و تاکنون 68 شهرک و ناحیه صنعتی در استان اصفهان راه‌اندازی و عملیاتی شده است.
شهرک صنعتی سه راهی مبارکه با بیش 400 واحد صنعتی در کیلومتر 20 جاده مبارکه به اصفهان قرار دارد.
شهرستان مبارکه با 143 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.
ت 7150 / 6022 خبرنگار: علی نعمانی - انتشار دهنده : عمادی


‌‌
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.