به گزارش ایرنا، پلی کلینیک بزرگ تامین اجتماعی استان اصفهان و هتلینگ بیمارستان دکتر غرضی اصفهان روز پنجشنبه به بهره برداری رسید.
بخش هتلینگ بیمارستان فوق تخصصی دکتر غرضی و بخش درمانی پلی کلینیک این بیمارستان با مساحت پنج هزار و 700 متر مربع و دو بخش بازسازی شده( بطور کامل) به مساحت یک هزار و 500 متر مربع با اعتبار 36 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
همچنین هتلینگ بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) در شهرستان نجف آباد و درمانگاه ' گزبرخوار' ، بیمارستان آنژیو و هتلینگ بیمارستان دکتر شریعتی و کمیسیون پزشکی اصفهان در بیمارستان غرضی اصفهان بطور ویدئویی و متمرکز افتتاح شد.
برای احداث مرحله اول هتلینگ بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) شهرستان نجف آباد که چهار ماه بطول انجامید، حدود یک میلیارد تومان هزینه شده و مراحل دوم و سوم هتلینگ این بیمارستان نیز تا پایان سال جاری با هزینه دو میلیارد تومان دیگر تکمیل خواهد شد.
بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) شهرستان نجف آباد با 160 تخت مصوب و 140 تخت فعال در سال 1375 ساخته شده است.
همچنین در این سفر نشست هم اندیشی ذی نفعان حوزه تعاون،کار و رفاه اجتماعی و شورای هماهنگی رفاه، نمایندگان مجلس و مقامات استانی با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی نیز برگزار شد .
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز پنجشنبه در مراسم افتتاح درمانگاه بیمارستان غرضی اصفهان با بیان اینکه در دولت یازدهم منابع و مصارف تامین اجتماعی با مدیریت صحیح کنترل شد افزود:این سازمان امروز به یک سازمان موفق و پویا تبدیل شده است.
علی ربیعی گفت:وظایف و خدمات تامین اجتماعی فراتر از دولت‌هاست و باید برای نسل‌ها و مردم باقی بماند و خدمت ‌رسانی کند.
وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی باید پاسخگوی نیاز آیندگان نیز باشد افزود: کارگران و کارفرمایان، ماهانه از جیب خود هزینه می‌کنند تا در روز مبادا از آن بهره‌مند شوند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در سال های گذشته مشکلات زیادی در سازمان تامین اجتماعی وجود داشت اظهار کرد: در صورتیکه مراقبت و برنامه ‌ریزی درستی انجام نشود این سازمان نمی تواند در قبال آیندگان پاسخگو باشد.
وی با بیان اینکه تامین اجتماعی باید فراتر از دولت‌ها برای نسل‌های آینده باقی بماند و به آنها خدمت‌رسانی کند گفت: امیدواریم تامین اجتماعی پویا با خدمات بیشتر و گسترده تر در جهت رفاه حال خانواده بزرگ تامین اجتماعی قرار گیرد.
ربیعی خاطر نشان کرد: تامین اجتماعی در این وزارت‌خانه ظرفیت بزرگی را ایجاد کرده تا بتوانیم برنامه‌هایی برای مقابله با فقر طراحی کنیم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با هر شغلی که ایجاد شود، یک بیمه و یک بیمه شونده اضافه می‌شود و فرد از چرخه سازمان‌های حمایتی ما خارج می‌شود و این چرخه توانمندسازی و خروج از حمایت و ایجاد شغل یک چرخه‌ای است که ساز و کار آن طراحی شده است.
وی ادامه با قدردانی از حمایت نمایندگان مجلس برای مراقب از اموال کسانی که سال‌های زیاد در سازمان تامین اجتماعی مشارکت کرد‌ه‌اند، گفت: تامین اجتماعی می‌تواند سیاست‌های حمایتی را تحمل کند اما نه با پول مشارکت کننده‌های قبلی بلکه با منابع جدید و نمایندگان مجلس مراقبت کنند که این همبستگی بین تامین اجتماعی و رفاه اجتماعی از بین نرود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: در راستای ارتقای خدمات درمانی بیمارستان میلاد را به 4 بیمارستان تبدیل کرده‌ایم و بیمارستان غرضی نیز از بیمارستان‌های پیشرفته کشور است که چیزی از بیمارستان‌های بزرگ در سایر کشورها کم ندارد.
ت 7150 / 6022 خبرنگار: علی نعمانی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.