به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته چادگان در مسجد جامع این شهر افزود: فرد منتخب باید از جان و دل به کشور و مشکلات مردم رسیدگی کند تا دست دشمنان از کشور کوتاه و ارزش های اسلام حفظ شود.
وی شرکت در انتخابات را وظیفه ملی و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی وخون شهدا دانست و گفت: مردم ایران باحضور پرشور خود در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان اسلام خواهند زد.
حجت الاسلام سلیمانی افزود: دشمنان نظام اسلامی چشم به این انتخابات دوخته‌ اند و می خواهند باایجاد تفرقه بین مردم به اهداف شوم خود برسند اما غافل از آنند که مردم هوشیارند و در برابر دسیسه های دشمنان ایستاده اند.
امام جمعه چادگان اظهارکرد: رهبری نظام بر حضور و مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رای تاکید دارند و همه ما باید با پیروی از رهبرانقلاب با حضور باشکوه خود را در انتخابات درس عبرت انگیزی به دشمنان بدهیم.
وی به نیمه شعبان، سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت امام زمان (عج)اشاره کرد و گفت: ازمردم همیشه در صحنه وشهید پرور چادگان تشکر می کنم که با حضور خود درمراسم جشن نیمه شعبان که بطورشایسته برگزارشد شرکت کردند.
وی به سالگرد لغو کاپیتولاسیون اشاره کرد و افزود: این که یک قانون ظالمانه بود که به نفع آمریکا نوشته بودند که توسط مرجع بزرگ آن زمان امام خمینی (ره) افشاء و بعد هم لغو شد.
شهرستان چادگان در 110 کیلومتری غرب اصفهان قراردارد.
ت/ع/6994 / 2093 ** تنظیم کننده: آرزو فلاح ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.