**فیلپ کریون رییس کمیته بین المللی پارالمپیک در سفر خود به اصفهان گفت: ایران بطور مطلوبی همسو با ارزش های کمیته بین المللی پارالمپیک فعالیت می کند و همین امر زمینه پیشرفت رشته های ورزشی معلولان را در این کشور رقم زده است.

**سرهنگ دوم پاسدار احسان الله رضا پور مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان گفت: 360 میلیارد ریال به بیش از 2 هزار و 270 پروژه اقتصاد مقاومتی استان اصفهان در سال گذشته اختصاص پیدا کرد.

**سید مصطفی علوی مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از گاز رسانی به یکهزار و 630 واحد صنعتی فاقد گازطبیعی با تسهیلات ویژه خبر داد.

**داریوش کریمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: نجاتگران و امدادگران این جمعیت در 48 ساعت گذشته به 498 نفر از حادثه دیدگان بارندگی از جمله 70 نفر از عشایر سمیرم امدادرسانی کردند.

**مصرف سوخت بنزین در استان اصفهان از اول فروردین تا 15 اردیبهشت امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6.3 درصد افزایش یافت.

**فخرالسادات محتشمی پور یک فعال سیاسی گفت: اصلاحات با بی صبری و عجله بدست نمی آید بلکه برای انجام کارهای اساسی و زیربنائی بایستی صبر و تحمل کرد.

**پروانه سلحشوری رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: کرامت انسان ها و اشتغالزایی برای جوانان تنها با شعاردادن حفظ و ایجاد نمی شود و بررسی رفتار برخی از افراد که این شعارها را سرمی دهند، نشان می دهد که به این شعارها پایبند نبوده و نیستند.

** اسامی نهایی دو و میدانی کاران نوجوان اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا در بانکوک اعلام شد و سه دونده اصفهانی نیزدر این مسابقات حضور دارند.

**نماینده مرکز تجاری فرانسه در خاورمیانه از سفر یک هیات تجاری بلند پایه فرانسوی به اصفهان در خرداد امسال خبر داد.

**آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: مهمترین وظیفه روحانیت هدایت انسانهاست و ائمه جماعات نقش محوری در احیای امر به معروف و نهی از منکر دارند.

گ/6994 / 6027*خبرنگار: آرزو فلاح* انتشار: شکراللهی
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.