به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محمد سلطان حسینی ظهر امروز در مجمع انتخابات هیئت قایقرانی استان اصفهان اظهار داشت: برای ورزش استان، هیئت و فدراسیون قایقرانی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در سال جدید خبرهای خوبی برای ورزش استان در ابعاد مختلف به ویژه رونق اقتصادی داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب و شعار سال هر کدام از ما موظف هستیم در این راه قدم برداریم، ابتدای ورودم به ورزش استان حدود 500 باشگاه داشتیم، با رغبت و انگیزه ای که ایجاد شده این تعداد دو برابر شده و به حدود هزار باشگاه پیش از سال 96 رسیده است.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان خاطرنشان کرد: افزایش تعداد باشگاه سبب افزایش اشتغال در ورزش استان شده و در پی آن نیز سلامت جامعه افزایش می‌یابد، آموزش و پرورش نیز طی این مدت با ما همکاری خوبی را داشته و فعال نیز شده است.

وی با بیان اینکه حدود 12 مجمع انتخاباتی برای دیگر هیئت‌ها در پیش داریم، تصریح کرد: باشگاه‌ها و نهادهای مختلف دست به دست هم داده‌اند تا طی سال‌های گذشته استان رتبه برتر کشور را کسب کند و در راستای توسعه سرانه ورزش در کنار اداره کل همکاری خوبی را داشته‌اند.

سلطان حسینی در پاسخ به درخواست رئیس هیئت مبنی بر در اختیار گذاشتن استخر در اختیار هیئت بیان کرد: ما ملزم به اجرای قانون هستیم و اگر قانون را رعایت نکنیم در آینده نه چندان دور دچار مشکل می‌شویم، تیم فنی اداره کل همه مجموعه استخرها را نظارت می کند، متاسفانه استخرهایی که به دست هیئت‌های مختلف بوده بیشترین خسارات را داشته است.

وی گفت: بنده نمی‌خواهم برای اینکه کسی خوشحال یا ناراحت شوند بر خلاف قانون عمل کنم، هر جایی که از صفر تا صد بتوانم به صورت قانونی کمک داشته باشیم دریغ نمی‌کنیم، برخی از مدیران گذشته ما به دلیل عدم رعایت قانون 500 میلیون تومان متحمل شده‌اند، بنده بلد نیستم فراتر از قانون عمل کنم که کسی را در هیئت یا فدراسیونی به زحمت بندازیم.

امیدوارم اداره کل در شهرستان‌ها از ما حمایت کند

سید سلمان قاضی عسگر رئیس هیئت شنای اصفهان اظهار داشت: یکی از بی حاشیه ترین هیئت‌ها در سال‌های گذشته قایقرانی بوده و سعی ما بر این بوده تا به جای مصاحبه و حواشی به کار در هیئت بپردازیم.

وی افزود: 3 نفر از بانوان و 3 نفر آقایان مربی تیم ملی داریم و در 2 الی 3 سال اخیر 25 نفر آقایان و 48 نفر از بانوان به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند که در مجموع 66 درصد از آقایان و 30 درصد از بانوان در تیم ملی حضور یافتند.

رئیس هیئت قایقرانی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در طول 3 سال گذشته 3 اعزام به کاپ جهانی روسیه، ترکیه و فرانسه داشتیم و کمکی نیز به فدراسیون داشتیم و تیم ملی را به مسابقات فرانسه اعزام کردیم، مدیریتی که در هیئت قایقرانی صورت گرفته با کمترین امکانات و منابع بیشترین بازدهی بوده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم اداره کل ورزش و جوانان حمایت خود را از شهرستان‌های ما اعلام کند به این دلیل که در شهرستان‌های ما استعدادهای خوبی وجود دارد، امیدوارم تمرکز خود را به خوبی بر شهرستان‌ها بگذاریم و شهرستان‌های ما از سوی فدراسیون و اداره کل از نظر تجهیزات حمایت شوند.

قاضی عسگر بیان کرد: ما در مزایده ها نمی‌توانیم استخرها را برنده شویم و امیدواریم بر اساس قانون امتیازاتی برای ما در نظر گرفته شود و استخرها در اختیار ما قرار داده شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618371
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.