به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حمیدرضا نداف پس از پیروزی برابر حریف خود در نخستین روز مسابقات دیوس کاپ آسیا و اقیانوسیه اظهار داشت: امروز با فشار خاصی بازی خود را شروع کردم چراکه شاهین نخستین بازی خود را پیروز شده بود و اگر من هم پیروز می‌شدم و 2 بر صفر از زمین خارج می‌شدیم فشار کمتری در بازی‌های فردا از روی بچه‌ها در دوبل برداشته می‌شد.

وی افزود: ما می‌توانیم پس از سال‌ها ناکامی در تهران این‌بار جشن پیروزی را در اصفهان برپا کنیم و این برای نخستین‌بار است که چنین مسئله‌ای اتفاق خواهد افتاد.

نداف ادامه داد: در بازی کمی فشار بر روی من بود و نتوانستم خوب شروع کنم اما خدا را شکر کم‌کم توانستم بر بازی مسلط شوم و 4 بر 2 پیش بیافتم. پس از کسب گیم چهارم کمی بازی را آرام کردم و سعی کردم با عمیق شروع کردن بازی و دور کردن حریف از زمین او را اذیت کنم چراکه بازیکن ویتنام هاردکورت بود و بر بازی مسلط‌تر بود و می‌توانست اذیت کند اما خوشبختانه پیروز شدم تا تیم‌ملی 2 بر صفر از تیم‌ملی ویتنام پیش بیافتد.

تنیسور تیم‌ملی ایران پیرامون مصدومیت تنیسور حریف گفت: متاسفانه بازیکن ویتنام برای زدن توپ پایش پیچ خورد و نتوانست به ادامه بازی بپردازد. او با یک بدشانسی دچار حادثه شد و از ادامه بازی انصراف داد. این اتفاق برای من هم رخ داده است و من روزی که این اتفاق برایم افتاد از حریف خود نیز جلو بودم اما مچ پایم در رفت. هیچ‌کس از حادثه دیدن حریف خود خوشحال نمی‌شود و تنیس هم ورزش احترام است و از این اتفاق ناراحت شدم.

وی در پایان درباره حضور تماشاگران در روز تعطیل گفت: برای اهتزاز پرچم ایران عده‌ای شهید شده‌اند و عده‌ای هم برای آن تلاش کرده‌اند. امروز آمده بودیم تا برای ایران افتخار آفرینی کنیم و هواداران نیز ما را تنها نگذاشتند و از ما حمایت کردند. مردم هستند که به ما انرژی می‌دهند و همه کشورها از هوادارانشان بهره‌ می‌برند و ما هم امروز بهره بردیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 607629
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.