به گزارش ایرنا، مهرداد پویان روز شنبه در این آئین افزود: مشابه چنین آئینی درشهرهای زواره، مهاباد و روستاهای شهرستان نیز اجرا شد.
وی با بیان این که سال گذشته بالغ بر 620 میلیون ریال کمک های نقدی و کالایی دانش آموزان از طریق مدرسه ها جمع آوری و با هماهنگی آموزش و پرورش بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است خاطر نشان کرد: امیدواریم امسال نیز کمک های بیشتری جمع آوری و بین دانش آموزان نیازمند توزیع شود.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)اردستان گفت: دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد (ره) دارای استعدادهای سرشار و هوش زیادی هستند که برای رسیدن به موفقیت نیازمند به امکانات لازم بوده و خیران و نیکوکاران کشورمان با پرداخت نذورات و هزینه های تحصیلی دانش آموزان نیازمند به آنها برای رشد و موفقیتشان کمک می کنند.
پویان با بیان این که هر فردی به هر اندازه، می تواند در این کار خداپسندانه سهیم باشد یادآور شد: همیشه برای این کار پول لازم نیست، گاهی فقط و فقط با یک لبخند می‌توان حس انسان دوستی را منتقل کرد.
مدیر آموزش و پرورش اردستان نیز در این آئین با بیان این که تلاش مسئولان دولت ایجاد روحیه نشاط و شادابی بین مردم است تصریح کرد: ترویج فرهنگ نیکوکاری کاهش فاصله طبقاتی در جامعه را به دنبال خواهد داشت.
عیسی شفیعی افزود: فقر و محرومیت مانع از رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان نمی شود اما مانع از رشد جسمی و روحی آنان خواهد بود.
وی گفت: کمک های جمع آوری شده در جشن نیکوکاری قبل از سال نو با همکاری کمیته امداد و آموزش و پرورش در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار خواهد گرفت.
مدیر آموزش پرورش اردستان افزود: نیکوکاری فرهنگی غنی است و همه باید بتوانیم در این فرهنگ عمومی سهمی داشته تا در ایام نوروز که طبیعت لباس نو می‌پوشد و در این میان عده‌ای از لحاظ مالی این توانایی را ندارندآن ها نیز بی بهره نباشند.
در این مراسم فرماندار ،جمعی از مسئولان و روحانیون حضور داشتند.
شهرستان اردستان یک هزار و 700 خانوار با جمعیت سه هزار و 500نفر را تحت پوشش کمیته امداد دارد.
هفته نیکوکاری از 14 الی 21 اسفندماه است.
مرکز شهرستان اردستان در 118کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.