**همایش کمیسیون های پارلمانی کانون های وکلای دادگستری سراسر کشور روز یکشنبه در هتل آسمان اصفهان آغاز شد.

** بهمن کشاورز رئیس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران(اسکودا) در همایش 'کمیسیون های پارلمانی کانون های وکلای دادگستری کشور' در اصفهان، گفت: بعضی وقایع اخیر در حیطه وکالت، این نگرانی را ایجاد می کند که مبادا بزودی حرفه وکالت از محتوای خود خارج شود.

** محمدعلی پورمختار عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در همایش 'کمیسیون های پارلمانی کانون های وکلای دادگستری کشور' گفت: کانون های وکلا، تنها مجمع علمی و توانمند حقوقی در کشورند که تمام دانش آموختگان آن در رشته حقوق تحصیل کرده اند.

**حجت الاسلام والمسلمین حبیب رضا ارزانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: طرح های مرتبط با حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان سال 96 به بخش خصوصی واگذار می شود.

** تعدادی از دانشجویان و واحدهای فناور دانشگاه هنر اصفهان در جشنواره ها و المپیادهای مختلف کشوری موفق به کسب رتبه های برتر شده اند.

**احمد خسروی وفا رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: رویکرد دستگاه قضایی استان،حمایت از سرمایه گذاری و افزایش اشتغال است و دادگستری اصفهان با هرگونه تخلف و اقدام مغایر با سیاست های حمایتی در امر سرمایه گذاری و رونق چرخه اقتصادی برخورد قانونی و قاطع می کند.

**فریدون اله یاری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان از اجرای طرح نظارت بر کیفیت خدمات گردشگری ویژه سفرهای نوروزی از اول هفته جاری در این استان خبر داد.

**علی اصغر احمدی رییس ستاد انتخابات کشور از نام نویسی قطعی 281 داوطلب انتخابات نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: از این تعداد 131 داوطلب برای حوزه انتخابیه اصفهان ثبت نام کردند.

**سُمیه محمودی نماینده مردم شهرستان های شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری انتخابات سالم و خوب نیازمند، همکاری و همیاری مردم و مسئولان است.

گ/6994/6027 **خبرنگار: آرزو فلاح*انتشار: شکراللهی
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.