به گزارش خبرنگار ایرنا فرماندار گلپایگان در این آیین که عصر روز گذشته در سالن اجتماعات فرمانداری بر گزار شد، با قدردانی ازحضور باشکوه مردم این شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن گفت: امسال شاهد برنامه های متنوع و خوبی در مناطق مختلف این خطه با حضور قشرهای مردم و مسئولان بمناسبت ایام خجسته دهه فجربودیم.
حسین فراست با قدردانی از تلاش اعضای ستاد دهه فجر سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان، هدف از برگزاری این نشست را نقد و بررسی عملکرد ستاد دهه فجر و تجلیل از دست اندرکاران عنوان کرد و گفت: این اقدام می تواند در برنامه سال آتی راهگشا باشد.
امام جمعه گلپایگان نیز با قدردانی از حضور باشکوه مردم این شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن و برنامه های دهه فجرگفت: این حضور نشانه وحدت، پایبندی و عشق و علاقه آحاد مردم به نظام اسلامی است.
حجت اسلام و المسلمین محمد رضا اسماعیلی تاکید کرد: این حضور برای مسئولان شهرستان نیز دارای پیام است که در خدمت به مردم کوشا باشند و در رفع مشکلات وبرآورده کردن نیازهای آنان به خصوص در آستانه سال جدید تلاش کنند.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر گلپایگان نیز در این نشست گفت:با برآورد های انجام شده در راهپیمایی 22 بهمن امسال شاهد افزایش یک و نیم برابری حضور مردم در سه شهر و روستاهای این شهرستان در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بودیم.
صادق جباری با اشاره به اینکه در ایام الله دهه فجر امسال 125 عنوان برنامه متنوع در این شهرستان اجرا شد افزود: یک ستاد مرکزی، سه ستاد فرعی و 19 کمیته مسئولیت اجرای برنامه ها این ایام را به عهده داشتند.
در ادامه این نشست عملکرد ستاد و کمیته های دهه فجر سال 95 شهرستان گلپایگان با حضور مسئولان مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
شهرستان گلپایگان با سه شهر گلپایگان، گوگد و گلشهر و 52 روستا و آبادی در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
پ/7138 / 6022 خبرنگار:محمد حسین توفیقی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.