به گزارش ایرنا، رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان در این جلسه با اشاره به آغاز روند اجرایی برنامه های دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و انتخابات میان دوره مجلس شورای اسلامی در اصفهان، گفت: انتخابات یکی از بزرگترین و باشکوه ترین جلوه های مردم سالاری دینی است و با توجه به فرایند پیچیده و فنی آن نیازبه تفکر، برنامه ریزی، جدیت و دقت لازم در انجام فعالیت ها دارد.
احمد رضا ضیایی افزود: تهیه و ارسال به موقع اخبار و اطلاعات انتخابات جهت تنویر افکار عمومی، ایجاد زمینه برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رأی با بهره گیری مناسب از ظرفیت تبلیغات و رسانه از مهمترین وظایف این کمیته است.
وی یکی از وظایف اصلی این کمیته را رصد جنبه های خبری و اطلاع رسانی به موقع و کنترل و نظارت بر تبلیغات خواند و بر استفاده مطلوب از ظرفیت مطبوعات، خبرگزاری ها، فضای مجازی و استفاده از بیلبوردهای شهری در جهت تبلیغ حضور حداکثری و مشارکت باشکوه مردم در انتخابات پیش رو تاکید کرد.
اعضای کمیته اطلاع رسانی نیز در این جلسه، پیشنهادهای خود را درباره اطلاع رسانی بهنگام و همچنین ایجاد بستر برای حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو ارائه کردند.
در این کمیته اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه مطبوعات استان، ،صدا و سیمای مرکز اصفهان، خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)مدیران روابط عمومی فرمانداری اصفهان و شهرداری اصفهان حضور دارند.
ابجاد کانال اطلاع رسانی انتخابات در استان اصفهان توسط ایرنا ، تداوم جلسات کمیته اطلاع رسانی و ضرورت رصد و انتشار اخبار مرتبط با انتخابات از جمله تصمیم های اولین جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان بود.
انتخابات پنجمین دورهٔ شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد.
ت/3011 خبرنگار: آسیه معینی **
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.