نقشه‌های اداره کل هواشناسی استان اصفهان بیانگر ادامه ناپایداری‌ جوی تا یکشنبه هفته آینده بر روی استان است که بر این اساس بطور متناوب در اکثر مناطق استان شاهد رگبار و رعد و برق، گاهی مه‌آلودگی، وزش باد به نسبت شدید تا شدید و در مناطق مُستعد بارش تگرگ و در ارتفاعات برف پیش‌بینی می‌شود.

 همچنین روز چهارشنبه تا پنجشنبه کاهش محسوس دمای کمینه(بویژه در نیمه شمالی استان تا ۱۰ درجه )سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود و در برخی مناطق استان بویژه بخش‌های شمالی ، شرقی و تا حدی مرکزی، بارش شدید باران به رواناب و سیلابی شدن مسیل‌ها و آب گرفتگی معابر عمومی منجر خواهد شد.

دمای هوا استان طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان ۴ تا ۸ درجه کاهش خواهد داشت.

کارشناس اداره امورآزمایشگاه‌های حفاظت محیط زیست استان اصفهان نیز در باره وضعیت کیفی هوای اصفهان به ایرنا اظهار داشت: میانگین شاخص کیفی هوای شهر اصفهان تا ساعت ۱۴ امروز چهارشنبه ۲۰ فروردین در ایستگاه‌های مراقبت دائم، طبق اعلام نرم‌افزار مرکز پایش این اداره کل با میانگین ۹۲ در وضعیت سالم قرار گرفت.

محمود مزارع افزود: وضعیت هوای شهر اصفهان امروز در میدان احمدآباد ۱۰۴(AQI) ناسالم برای گروه‌های حساس، خیابان استانداری ۱۰۲ ناسالم برای گروه‌های حساس، خیابان دانشگاه ۱۰۸ ناسالم برای گروه‌های حساس و بزرگراه خرازی ۵۴ در وضعیت سالم ثبت شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.