سید علی صالح درخشان در گفت و گو با خبرنگار مهر، ضمن تاکید بر تعطیلی تمامی مراکز میراثی و گردشگری در استان اصفهان اظهار داشت: این تصمیم با توجه به ضرورت تعطیلی مرکز عمومی برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در اصفهان و کشور اعمال شده است.

وی با اعلام این خبر که از ۲۵ چهارشنبه هفته گذشته از سفر گردشگران به اصفهان ممانعت به عمل می آید، تاکید کرد: بدین ترتیب به منظور کنترل ورودی‌های اصفهان، ۶ ایستگاه پلیس راه شاهین شهر، سجزی، مبارکه، فولاد شهر، نجف آباد و دامنه، اقدامات بازدارنده لازم در زمینه محدودیت سفر را اعمال و از ورود مسافران و گردشگران به استان اصفهان جلوگیری می کنند.

اعمال محدودیت سفر به اصفهان تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد

معاون گردشگری و سرمایه گذاری میراث فرهنگی اصفهان با اشاره به اینکه این نوع اقدامات بازدارنده حداقل تا ۱۵ فروردین در مبادی ورودی اصفهان اجرایی می شود، تاکید کرد: به طور کلی تمامی موزه‌ها و مراکز گردشگری در استان اصفهان تعطیل و هر نوع تجمع در مکان‌های گردشگری، تفریحی و فرهنگی نیز ممنوع است.

وی با بیان اینکه پرسنل میراث فرهنگی اصفهان در ۶ ایستگاه مذکور مستقر هستند و گردشگران مشکوک به بیماری کرونا را با همکاری ماموران پلیس راه به مراکز قرنطینه منتقل می‌کنند، تاکید کرد: توصیه می کنیم هم وطنان در ایام نوروز به طور کلی سفری نداشته باشند و به ویژه اصفهان را به عنوان مقصد گردشگری و سفر انتخاب نکنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1381469
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.