روح‌الله دهقانی روز پنجشنبه در این زمینه بیان کرد: این داروخانه‌های متخلف با توجه به رصد نیروهای اطلاعاتی و امنیتی، گزارش‌های مردمی و بازدید میدانی به علت عرضه الکل غیراستاندارد، احتکار دستکش و ماسک تعطیل شدند.

وی به پلمب یک فروشگاه و یک خانه مخروبه قدیمی به علت احتکار اقلام بهداشتی اشاره کرد و افزود: فروشگاه به علت گرانفروشی و خانه قدیمی نیز به سبب احتکار ۳۰۰ هزار دستکش یک‌بار مصرف پلمب شده است.

دادستان عمومی و انقلاب کاشان تصریح کرد: این روزهای سخت که مردم نیازمند امید، همدلی و همکاری هستند، نباید زمینه ناامیدی مردم را فراهم کنیم و دادستانی در برخورد با افرادی که سلامت جامعه را هدف گرفتند، هیچ مماشاتی نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: شیوع ویروس کرونا موجب نگرانی مردم کاشان در مورد کمبود ماسک، دستکش، الکل و مواد ضدعفونی کننده شده بود که با توجه به تاکید ویژه رییس قوه قضاییه مبنی بر برخورد قاطع با احتکارکنندگان و اخلال‌گران در نظام عرضه کالای پزشکی، این مهم در دستور کار دادستانی قرار گرفت و تیم مشترک بازرسی از داروخانه‌ها، فروشگاه‌ها، مرکزهای توزیع و انبارهای عرضه اقلام بهداشتی به طور مداوم بازدید میدانی انجام می‌دهند.

دهقانی یادآور شد: تیم بازرسی شامل نماینده دادستان، قاضی شعبه تعزیرات، نمایندگان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی، اماکن نیروی انتظامی و اداره صمت است و دادستانی عمومی و انقلاب شهرستان کاشان در سریع‌ترین زمان ممکن به پرونده این متخلفان رسیدگی خواهد کرد.

پیش‌تر نیز در جریان بازرسی از یک دستگاه خودرو ۲ هزار و ۱۶۰ عدد ماسک فیلتردار، ۵۵۰ عدد ماسک ساده و ۸۱ عدد بطری مایع ضدعفونی کننده یک لیتری کشف شده بود.

شهرستان ۳۶۵ هزار نفری کاشان در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.