سردار مهدی معصوم بیگی روز یکشنبه در دیدار با "ایرج موفق "؛ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان که با حضور جمعی از معاونان این فرماندهی و سازمان در اداره کل صنعت معدن و تجارت اصفهان برگزار شد، اظهارداشت:میانگین کشف کالای قاچاق در کشور ۱۸ درصد افزایش داشته است.   

وی بیان کرد: قاچاق کالا و مواد مخدر تهدیدهای بسیار جدی برای جامعه هستند و امروز تمرکز نیروی انتظامی اصفهان در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان یادآور شد : پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اموال مسروقه در این مدت توسط نیروی انتظامی استان کشف و به صاحبان آنها بازگردانده شده است.

به گفته وی کشف ۴۰ تن انواع مواد مخدر در استان هم در این مدت بی سابقه بوده است.

سردار معصوم بیگی با تاکید بر گسترش تعامل و همکاری‌های نیروی انتظامی و سازمان صنعت، معدن و تجارت در حمایت از نهضت ساخت داخل و رونق تولید خاطرنشان کرد: منفعت هم افزایی و تعامل دستگاههای مختلف نصیب مردم و نظام اسلامی می‌شود.

وی تصریح کرد: بدون تعامل و همکاری با مردم کار پلیس و نیروی انتظامی انجام نمی‌شود و یا با هزینه‌های مضاعف انجام خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: امروز پلیس تعامل مثبت و گسترده‌ای با مردم در حوزه اجتماعی دارد و در حوزه ماموریتی هم کمتر دستگاهی وجود دارد که ارتباط کاری با نیروی انتظامی نداشته باشد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در این دیدار گفت: ۴۸ درصد فولاد و ۳۳ درصد سنگ کشور در این استان تولید می‌شود.

ایرج موفق اظهار داشت: ۲ هزار و ۶۰۰ کارخانه سنگ بری فعال در استان اصفهان وجود دارد و یک سوم تولید سنگ کشور به این منطقه اختصاص دارد.

وی بیان کرد: تفاهم نامه ایجاد بازارچه سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی برای اولین بار در کشور با همکاری شهرداری در اصفهان انجام شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان تصریح کرد: یک هزار و ۳۰۰ مجوز معدنی در ۱۰ ماهه گذشته در این استان صادر شده و از نظر تعداد صدور مجوز معدنی هم اصفهان جایگاه نخست کشور را دارد.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰ میز توسعه صادرات از جمله نساجی به استان اصفهان اختصاص پیدا کرده که شرایط خوبی را برای صنعت این استان بوجود آورده است.

موفق ادامه داد: ۲ هزار و ۳۰۰ واحد نساجی فعال در استان اصفهان وجود دارد و این استان را به قطب صنعت نساجی کشور تبدیل کرده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با اشاره به وجود بیش از ۲۰۰ هزار واحد صنفی در این استان تاکید کرد: نیروی انتظامی و اداره کل صنعت معدن و تجارت اصفهان تعامل و همکاری بسیار خوبی با هم دارند اما این همکاری‌ها باید در آینده افزایش پیدا کند.

وی بیان کرد:صنعت، معدن و تجارت استان امروز در شرایط خوبی قرار دارد و این شرایط با همکاری و تعامل همه دست اندرکاران محقق شده است.

موفق تاکید کرد: بخش زیادی از فعالیت‌های صنعت معدن و تجارت از جمله استعلام‌ها، انتخابات اصناف و پلمب واحدهای متخلف با همکاری نیروی انتظامی انجام می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد که تعامل نیروی انتظامی با این اداره کل بیشتر شود تا بتوانیم خدمات بیشتری به مردم ارائه دهیم.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.