مهدی علیاری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا در مورد خسارت وارد شده به هواپیما در فرودگاه اصفهان اظهارداشت: بر اثر برخورد پله خودروی خدمات فرودگاهی آسیب به هواپیما وارد آمده اما این آسیب چندان جدی نیست با این وجود برآورد میزان خسارت در دست بررسی است و تیم کارشناسی باید در این زمینه نظر نهایی را ارائه دهند.

وی بیان کرد: تیم کارشناسی تا ظهر امروز گزارش تکمیلی میزان خسارت وارده را ارائه خواهند کرد.

مدیر روابط عمومی هواپیمایی کاسپین گفت: این تیم کارشناسی شنبه شب به فرودگاه اصفهان اعزام شدند و مشغول کار روی هواپیما هستند.

وی ادامه داد: تیم کارشناسی در تلاشند تا شرایط پرواز را برای هواپیما فراهم کنند در صورتی که امکان پرواز ایجاد نشود، خسارت جدی خواهد بود.

علیاری خاطرنشان کرد: پرواز شب گذشته باطل اعلام و این پرواز با اعزام هواپیمای پشتیبان از تهران،  با یک ساعت و سی دقیقه تاخیر انجام شد.

شب گذشته بر اثر برخورد پله خودروی خدمات فرودگاهی با هواپیما در فرودگاه اصفهان موجب بروز صدمه و زمینگیر شدن هواپیما و باطل شدن پرواز اصفهان- مشهد شماره ۶۹۰۵ ساعت ۱۸ و ۳۵ هواپیمایی کاسپین شد.

فرودگاه بین المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای دو باند به طول چهار هزار و ۳۹۷ متر و عرض ۴۵ متر با ۱۰ جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و نیز ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است و روزانه حدود ۶۵ پرواز از این فرودگاه انجام می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.