سردار سرتیپ حسین نجات جمعه‌شب در نخستین یادواره شهدای امر به معروف و نهی از منکر و شهدای محله همدانیان اصفهان بیان کرد: امروز هیچ چیزی مهم‌تر و مقدس‌تر از نظام اسلامی نیست.

وی افزود: حفظ نظام و انتقال دستاوردهای آن به نسل آینده مهم‌ترین معروف و تفکری که شبانه‌روز به دنبال تضعیف این نظام است، مهم‌ترین منکر محسوب می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران با بیان اینکه رهبر انقلاب تکلیف همه آمران به معروف و ناهیان از منکر را در بیانیه گام دوم تعیین کردند، اظهار داشت: وظیفه آمران به معروف و ناهیان از منکر رساندن دستاوردها و مظلومیت‌های نظام اسلامی به جوانان است.

وی تشریح کرد: باید دروغ‌پردازی‌های رسانه‌های غربی و جعل واقعیت‌ها را برای مردم جامعه روشن کنیم؛ جوانان تشنه حقیقت هستند و باید حقایقی که بر این کشور گذشته است، برای آنها بازگو شود.

سردار نجات تاکید کرد: امروز مهم‌ترین منکر، سکوت در برابر پیشرفت‌های نظام اسلامی است و البته همه اقدام‌های آمران به معروف و ناهیان از منکر در قالب ترویج نماز، زکات و حجاب و دیگر موضوع‌ها محترم است اما مهم‌ترین معروف، نظام اسلامی است و باید بدانیم که بدون داشتن نظام اسلامی، امر به معروفی وجود نخواهد داشت.

به گفته وی، این نظام گوهری است که باید آن را حفظ کنیم و برای حفظ آن همان کاری را انجام دهیم که ائمه اطهار (ع) انجام دادند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران اضافه کرد: همه جوانان و کسانی که می‌خواهند دیگران را امر به معروف و نهی از منکر کنند، باید بیانیه گام دوم انقلاب را چندبار مطالعه کنند.

وی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب در شرایطی صادر شد که خیلی‌ها داشتند جوانان را از انقلاب و نظام اسلامی ناامید می‌کردند اما این بیانیه عظمت راه طی شده ۴۰ ساله را به مردم نشان داد.

سردار نجات، انقلاب اسلامی را به وجود آورنده تمدنی جدید در دنیا دانست و گفت: دشمنی آمریکا با ایران به دلیل دست‌یابی به انرژی هسته‌ای و موشک نیست، بلکه این دشمنی آنها به واسطه ایجاد تمدن جدید است که ملت‌های منطقه را در مقابل استکبار قرار می‌دهد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران با ظهور خود، تمدنی به وجود آورد که خدا را محور قانونگداری و همه تحولات قرار داده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران بیان کرد: پس از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، امروز ما ملتی آزاد، مقتدر و با عزت هستیم و حرف اول را در منطقه می‌زنیم.

وی همچنین تصریح کرد: امروز ایران اسلامی مهم‌ترین مرکز نظامی آمریکا در عراق را با موشک مورد هدف قرار می‌دهد اما آمریکا جرات تلافی آن را ندارد.

نخستین یادواره شهدای امر به معروف و نهی از منکر و شهدای محله همدانیان جمعه‌شب با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد محمدیه اصفهان برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.