سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد کرمی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اصفهان افزود: فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کوشید تا با زیاده خواهی‌های ایالات متحده در منطقه و جهان مبارزه کند.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های موفقیت استکبار، ایجاد اختلاف در میان امت اسلامی است، خاطرنشان کرد: اما شهید سلیمانی کوشید تا با برقراری اتحاد و انسجام میان گروه‌های مختلف مسلمانان اجازه این کار را ندهد.

وی اظهارداشت: شهید سلیمانی این باور را در میان فلسطینی ها ایجاد کرد که اگر دشمن با همه قوا و تجهیزات پیشرفته به میدان بیاید، باور دینی است که در برابر تجهیزات جنگی پیروز می‌شود.

کرمی ادامه داد: آمریکا و اسراییل از فعالیت‌های شهید سلیمانی عصبانی هستند زیرا او در جبهه فرهنگی و جهادی فعالیت می‌کرد، دنیای استکبار به مدیریت آمریکای جهانخوار به دنبال عقب نگه داشتن مسلمانان از پیشرفت در حوزه‌های مختلف علم و فناوری است و قاسم سلیمانی یکی از مبارزان با این گروه خبیث بود.

وی با بیان اینکه داعش عامل جنگ‌های نیابتی استکبار با کشورهای مقاوم همچون ایران بود، افزود: سردار سلیمانی عزیز و شجاع برای مبارزه با این فرزند نامشروع استکبار جهانی قیام و به عنوان سرباز امام زمان (عج) به تکالیف شرعی خود عمل کرد تا منتظر واقعی فرج باشد.

کرمی با بیان اینکه سردار سلیمانی مظلومانه به شهادت رسید، خاطرنشان کرد: فرمانده شهید نیروی قدس نه تنها در زمان حیات خود بلکه در زمان شهادت‌اش نیز موثر واقع شد.

 فرمانده دانشگاه علوم و فنون نظامی امیرالمومنین‌(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: انشاالله انتقام سخت‌تری از ایالات متحده گرفته خواهد شد و حمله اخیر تنها یک سیلی به گوش آمریکایی‌ها بود.

سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت، بامداد جمعه ۱۳ دی‌ماه، در شلیک موشک از پهبادهای وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) با دستور دونالد ترامپ، در نزدیکی فرودگاه بغداد ترور شد و به شهادت رسید.

به‌دنبال این حمله تروریستی دولت ایالات متحده، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه گذشته از شلیک ده‌ها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد، محل استقرار نیروهای آمریکایی در استان الانبار عراق خبر داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.