جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان مواد مخدر از سه باند فعال قاچاق مواد افیونی که توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان، شناسایی و کنترل شده بودند، در عملیات ضربتی "ظفر ۸۷" در ظرف حدود ۱۰ روز کشف شد.

سرهنگ حسین حسین‌زاده افزود: این میزان مواد مخدر در گلوگاه‌های نایین و شهرضا کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان نیز در این باره گفت: در این عملیات بیش از یک تُن و ۸۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل یک تُن و۵۰۰ کیلوگرم تریاک و ۳۸۰ کیلوگرم حشیش کشف شد.

سردار معصوم بیگی افزود: در این عملیات چهار دستگاه کامیون حامل مواد و چهار دستگاه خودروی سواری که به‌عنوان راه پاک‌کن خودروهای حامل مواد عمل می‌کردند، توقیف و ۱۵ قاچاقچی نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

به گفته فرمانده انتظامی استان اصفهان، از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۲۸ تُن انواع مواد مخدر در این خطه کشف شده و نزدیک به ۲ هزار طرح پاکسازی در نقاط آلوده با هدف مقابله با خرده‌فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر به مرحله اجرا درآمده است.

سال گذشته بیش از ۶۷۵ تُن انواع مواد مخدر در نقاط مختلف کشور کشف شد و ستاد مبارزه با مواد مخدر در راه مقابله با سودگران مرگ، ۱۵ شهید تقدیم جمهوری اسلامی ایران کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.