محمد جواد بگی روز چهارشنبه در مراسم افتتاح ایستگاه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ناحیه صنعتی سروش بادران افزود: هدف ما افزایش تعداد ایستگاهها و خودروهای آتش‌نشانی مستقر در شهرکهای صنعتی و نواحی صنعتی استان تا پایان سال ۱۳۹۹ است.

وی گفت: اکنون ۱۵۰ نیروی آتش‌نشان خبره و آموزش دیده در شهرکها و نواحی صنعتی استان فعال هستند و این تعداد تا سال آینده به ۲۰۰ نفر افزایش پیدا می‌یابند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان اظهارداشت: پیشگیری از وقوع حوادث در شهرکهای صنعتی یکی از اهداف مهم ماست اما در صورت وقوع حادثه و آتش‌سوزی باید خدمات لازم را به سرعت ارائه دهیم.

وی ادامه داد: ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی ناحیه صنعتی سروش بادران با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار با ۲ دهنه ساختمان ویژه خودروهای آتش نشانی و یک دستگاه خودرو اطفاء حریق از محل اعتبارات استانی و اعتبارات داخلی شرکت شهرکهای صنعتی استان به بهره برداری رسید.

بگی خاطرنشان کرد: این ایستگاه در راستای حفظ جان انسانها و ارتقای امنیت بیشتر خدمات آتش نشانی را به مناطق روستایی و شهری همجوار و جاده های اطراف مسیر ناحیه صنعتی هم ارائه خواهد داد.

ناحیه صنعتی سروش در ۱۵ کیلومتری جنوب شرقی شهر اصفهان واقع شده و از سه جهت شمال، غرب و شرق به زمین‌های کشاورزی سروش بادران محدود می ‌شود و از جنوب به جاده اصفهان- سروش بادران امتداد می ‌یابد.

در شهرستان اصفهان ۱۱ شهرک و ناحیه صنعتی دولتی و ۲ شهرک صنعتی خصوصی با ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار مساحت وجود دارد.  

استان اصفهان با  ۷۰ شهرک و ناحیه صنعتی در ۱۲ هزار هکتار و ۱۲۰ هزار نفر اشتغال از نظر تعداد و اراضی مقام نخست را در کشور دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.