فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سمیرم روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس، در فرمانداری اظهار داشت: بیشتر از سه هزار و ۵۰۰ رزمنده را برای دعوت به این برنامه شناسایی کرده ایم.

به گفته سرهنگ پاسدار هوشنگ نوابی، سالن بزرگ ۹ دی ناحیه مقاومت بسیج برای اجرای این گردهمایی در نظر گرفته شد و انتظار داریم همه عزیزان حضور بهم برسانند و این هفته مقدس را گرامی بدارند.

وی با اشاره به اهمیت حضور خانواده های شهدا و ایثارگران خاطرنشان کرد: تعدادی از اعضای این خانواده های معظم نیز در این گردهمایی تقدیر می شوند.

فرمانده سپاه سمیرم با بیان جمله ای از رهبر انقلاب گفت: هر روز که بر نظام جمهوری اسلامی ایران می گذرد و افق های تازه آشکار می گردد و فراز و نشیب های این راه پرافتخار نمایان‌تر می شود، ارزش جان‌بازی شهیدان جلوه‌ی بیشتر می‌یابد و لذا ما در قبال کارهای بزرگ آن عزیزان کار چندانی نکرده ایم.

وی همچنین به حمایت بسیج از تألیف و انتشار کتاب هایی درباره شهدا و دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: کتاب هایی درباره شهدای شهرستان نوشته شده که جای تقدیر دارند اما کافی نبوده و باید جامع تر در این بخش کار شود.

سرهنگ نوابی تصریح کرد: کتاب و نوشتن، ماندگارترین اثر فرهنگی است که آثار خوب تربیتی و معنوی زیادی دارد به شرط آنکه مردم ما نیز سطح مطالعه خود را بالا ببرند و ارتقا فرهنگی را در این بخش دنبال کنند.

به گفته وی، تلاقی ماه محرم حسینی و هفته دفاع مقدس گواه این مطلب است که با پیروی از کلام نورانی «هیهات مِن الذلّه» هیچ مسیری روشن‌تر از راه امام حسین (ع) و قیام عاشورا برای مبارزه با ظلم و استکبار نیست.

این فرمانده نظامی ادامه داد: امروز که دشمنان در تلاش هستند تا بتوانند با تهدید و تحریم، پیشرفت و حرکت مقتدرانه نظام اسلامی را سد کنند، بازگشت به روحیه همبستگی، اتحاد و تلاش برای خودانکایی و خودکفایی می‌تواند ما را از این دوران به سلامت و سعادت عبور دهد.

شهرستان ۱۰۰ هزار نفری سمیرم با افزون بر ۲۲ هزار بسیجی و تقدیم ۴۰۰ شهید به نظام و انقلاب اسلامی، در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان، واقع شده است.

۷۱۴۷/۶۰۲۶/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.