علیرضا منصوریان شامگاه روز شنبه در نشست خبری قبل از دیدار با تراکتورسازی تبریز  در هتلی در اصفهان  افزود : فردا دیدار سختی را با تیم خوب تراکتور خواهیم داشت و اصفهان هم در زمان حاضر یکی از قطب های فوتبال  ایران می باشد.
وی با بیان اینکه تیم ما نیز جوان و با انگیزه است اظهارداشت : هدف ما کسی پیروزی است و در این راستا با تجزیه و تحلیل تیم حریف تفکر مربی این تیم دنیزلی را  مورد بررسی قرار دادیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم  بتوانیم در این بازی سخت سربلند از فولادشهر بیرون بیاییم گفت:  نخستین دغدغه من برای فصل جدید، آشتی تماشاگران با ذوب آهن است و در این راستا تلاش خود را خواهیم کرد.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن همچنین از احسان بعیدی، سعید آذری و مجید حاج رسولی ها مدیر رسانه ای،مدیرعامل و سرپرست تیم در ۸ ماهه گذشته با تیم بودند قدردانی می کنم. 
منصوریان با بیان اینکه سه بازیکن سرباز ما نیز به تیم اضافه شدند و از هفته آینده کم کم به کمک تیم خواهند آمد.
به گفته وی مصدومیت محمدرضا خلعتبری بازیکن مصدوم ما نیز رفته رفته بهبود یافت و از بازی با استقلال به کمک ما خواهد آمد. 
منصوریان گفت: در مجموع با قدرت و همه بازیکنان لیگ برتر را بازی خواهیم کرد تا در اواخر فصل به مشکل بر نخوریم. 
وی با بیان اینکه  لیگ برتر را با جوانان با کیفیت و لیست ۲۶ نفره  بستیم گفت: در دیدار فردا  ۴ بازیکن ما حضور ندارند.
منصوریان با تشریح حاشیه های صادقی درواره بان تیمش گفت: از نظر دروازه دغدغه ای نداریم و از تماشاگران می خواهیم که صبوری کنند.
وی همچنین در باره عدم حضور د نیزلی در نشست خبری امروز گفت: دنیزلی  از  مربیان برتر تاریخ کشور ترکیه است و حرفه ای است،شاید به اصفهان دیر رسیده است.

۸۱۱۴/۶۰۲۶/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.