حسین بانک روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این مطالبات به داروخانه ها، پزشکان، پاراکلینیک ها، بستری سطح یک روستایی و دانشگاههای علوم پزشکی اصفهان و کاشان پرداخت شد.

وی با بیان اینکه ایجاد انضباط مالی و پرداختی به موسسات، افزایش کیفیت ارائه خدمات به بیمه شدگان را به دنبال دارد، بیان کرد: مطالبات موسسات درمانی دولتی و خصوصی تا خردادماه بطور کامل و مطالبات تیرماه بخش دولتی به صورت علی الحساب پرداخت شد.

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان اظهار داشت: تامین اعتبار و پرداختی منظم به موسسات، رضایتمندی هر چه بیشتر موسسات درمانی و بیمه شدگان را به دنبال دارد.

وی بیان کرد: اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان سالانه بیش از هفت هزار میلیارد ریال برای هزینه درمان بیمه شدگان به موسسات درمانی طرف قرارداد پرداخت می کند.

به گفته بانک  بیشتر جمعیت بیمه شده این سازمان بصورت رایگان و بدون پرداخت حق سرانه تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.  

از حدود ۴۰ میلیون زیر پوشش بیمه سلامت همگانی در کشور، یک میلیون و ۵۵۰ هزار نفر آن در اصفهان است که از این تعداد حدود ۴۰۰ هزار نفر کارمندان دولت، ۴۳۰ هزار نفر بیمه سلامت همگانی، ۱۷ هزار بیمه شده بیمه ایرانیان و حدود ۵۵۰ هزار نفر بیمه شده روستایی و از سایر اقشار حدود ۹۰ هزار تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند.  

چهارهزار و ۸۶۰ موسسه در اصفهان طرف قرارداد اداره کل بیمه سلامت هستند که این استان پس از تهران به لحاظ تعداد، بیشترین مراکز طرف قرارداد را در کشور دارد.
یک میلیون و ۶۷۰ هزار بیمه شده زیر پوشش بیمه سلامت استان قرار دارند که ۶۷۰ هزار نفر از این تعداد بیمه روستایی هستند.

۷۱۵۰  /۶۰۲۶
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.