عباس رضایی عصر روز شنبه در سومین جلسه شورای اداری اصفهان که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور برگزار شد، افزود:  کشور با محدودیت های مالی مواجه و مردم با مشکلات معیشتی مواجه هستند که شاید تسهیلات بانکی بتواند مشکلات آنها را بصورت مقطعی حل کند. 

وی بیان کرد: در جریان سفرهای شهرستانی، ۷۵ درصد درخواست مردم از استاندار مربوط به مشکلات و محدودیت های بانکی در ارائه تسهیلات می باشد که نیاز است مدیران بانک ها ضوابط خود را متناسب با جنگ اقتصادی که در آن قرار داریم تغییر دهند. 

استاندار اصفهان با بیان اینکه کمبود اعتبارات، کارایی دستگاهها در ارائه خدمات مطلوب به مردم را تحت تاثیر قرار می دهد، تصریح کرد: دستگاههای اجرایی استان باید در جذب اعتبارات خود تلاش بیشتری انجام دهند . 

وی توجه دولتمردان به تامین اعتبار مورد نیاز برای اجرا و تکمیل طرح های عمرانی استان اصفهان را خواستار شد و به پروژه سامانه دوم آبرسانی این استان اشاره کرد و گفت: در ماه های گذشته به دلیل کمبود آب آشامیدنی در تنها سامانه آبرسانی، مردم برخی از محلات اصفهان در طول روز به مدت طولانی با قطعی آب مواجه شده اند.

رضایی با اشاره به اینکه کمبود اعتبار دستگاههای اجرایی برای اجرای طرح ها نارضایتی مردم را به دنبال دارد، خواستار توجه بیشتر دولت برای تامین اعتبار مورد نیاز دستگاه های اجرایی و طرح های عمرانی این استان شد. 

وی اظهارداشت: نارضایتی مردم از دستگاههای اجرایی و نهادها دلایل دیگری نیز دارد، گفت: با برخی اقدام ها از جمله دیدارهای مردمی، پیگیری مشکلات، تبیین واقعیت ها و شرایط موجود برای آنها می توان نارضایتی مردم را کاهش داد و در این راستا نیاز است که دستگاههای اجرایی استان هماهنگی بیشتری را با یکدیگر داشته باشند. 

استاندار اصفهان با بیان اینکه رتبه این استان در زمینه پاسخگویی به مطالبات مردم و رضایت ارباب رجوع ارتقا یابد، گفت: هفته دولت در پیش است و دستگاههای اجرایی استان برای تبیین اقدام های انجام شده توسط دولت در این خطه باید برنامه ریزی کنند. 

وی با اشاره به اینکه دشمنان برای نارضایتی مردم از نظام و دولت تلاش می کنند، اظهارداشت: در چنین شرایطی بیشترین فشارها به دولت و مردم می آید اما به رغم همه این مشکلات، دولت تدابیر خوبی را برای گذر از این شرایط سخت تدارک دیده است. 

رضایی کاهش نرخ بیکاری در استان اصفهان و تامین آب کشت بهاره کشاورزان شرق و غرب این استان را لطف الهی و در نتیجه تدابیر اتخاذ شده از سوی دولتمردان دانست و  تصریح کرد: هفته دولت فرصت خوبی است تا عملکرد دستگاههای اجرایی و اقدامات انجام شده توسط دولت تدبیر و امید برای مردم تبیین شود و در چنین شرایطی که دشمنان با نظام ما وارد جنگ اقتصادی شده اند و ملت و دولت فشارهای زیادی را متحمل می شوند، کسانی که برای ناامید کردن مردم تلاش می کنند، بزرگترین خیانت را به نظام انجام می دهند. 

وی از تشکیل ستاد هفته دولت در استان زیر نظر معاون امور عمرانی استاندار خبر داد و گفت: در آستانه انتخابات باید نشاط و امید را در مردم زنده نگهداشت و  افرادی که در مردم ایجاد یاس و ناامیدی می کنند در راستای معاندین نظام گام بر می دارند و با ترامپ جنایتکار و استکبار جهانی همراه هستند. 

 سومین شورای اداری استان اصفهان عصر شنبه به ریاست استاندار اصفهان و با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در سالن شهروند این شهر برگزار شد.      

۲۰۹۳ /۶۰۲۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.