تئاتر "تروریست کیست" به نویسندگی و کارگردانی مجتبی خلیلی تنها نماینده تئاتر اصفهان در یازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد است‌.
مجتبی خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، با اشاره به موضوع تئاتر خود، اظهار کرد: "تروریست کیست" درباره نخستین شهید تبعه افغانستان گروه فاطمیون به نام "رضا اسماعیلی" و دیگر شهیدان این گروه است که همه آنها از مدافعین حرم و اتباع هستند و دلیل انتخاب این موضوع نیز، معرفی شهیدان گروه مظلوم و غریب فاطمیون است.
این کارگردان تئاتر، با اشاره به جشنواره تئاتر مرصاد، گفت: یازدهمین دوره این جشنواره از 12 مردادماه در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی اجرا می‌شود که 13 گروه در بخش تئاتر خیابانی و 12 گروه نیز در بخش صحنه‌ای با هم رقابت خواهند کرد.
وی با بیان اینکه تئاتر "تروریست کیست" تنها نماینده تئاتر اصفهان در یازدهمین دوره جشنواره تئاتر مرصاد است، تصریح کرد: در دهمین دوره این جشنواره نیز با تئاتری به نام "هشت" حضور داشتیم.
خلیلی، بازیگر و عوامل تئاتر "تروریست کیست" را چنین، معرفی کرد: تنها بازیگر این کار سیدپویا امامی است. محمد نادری، آهنگسازی و نوازندگی و آدینه رحیم‌نژاد نیز طراحی فضای آن را بر عهده دارد.
به گزارش ایسنا، یازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد از 12 تا 16 مردادماه در اسلام آبادغرب برگزار می‌شود.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.