سردار مهدی معصوم بیگی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نیروی انتظامی ملجا و پناهگاه مردم و از بطن ملت ایران و خدمتگذار آنان است و فرزندانشان در نیروی انتظامی برای برقراری امنیت تلاش و همت می‌ کنند.
وی با تاکید بر اینکه چشم انداز فعلی این نیرو دستیابی به پلیسی در تراز جامعه و دولت اسلامی است، اظهارداشت : راهبرد ما امنیت مردم پایه و تمرکز بر ظرفیت‌ های مردمی است.
فرمانده انتظامی اصفهان تمرکز بر پیشگیری از جرم، آسیب و سرقت را از اولویت ‌های جدی و مهم نیروی انتظامی استان برشمرد و افزود: در راستای تامین امنیت مردم علاوه بر نقش آنان لازم است دیگر سازمان ‌ها و نهادها همکاری لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند.
معصوم بیگی با اشاره به آغاز تعطیلات نوروزی و آمادگی نیروی انتظامی برای ارائه خدمات به میمهانان و گردشگران تصریح کرد : نیروی انتظامی استان از اول اسفند طرح خود را با تمام ظرفیت در برای ارائه خدمات به مسافران آغاز کرده است.
وی اصفهان را استان هدف گردشگری کشور بیان کرد و گفت: طبق پیش بینی ها در ایام تعطیلات نوروزی بیش از سه میلیون مسافر به این استان سفر می کنند که تدابیر امنیتی در حوزه ترافیکی و همچنین حفظ نظم و انضباط در نظر گرفته شده است.
وی افزود: شش کمیته عملیاتی در قرارگاه نوروزی برای ارتقای امنیت و روان سازی ترافیک و نظارت بر اجرای ماموریت انجام وظیفه می کنند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان تاکید کرد: از مسافران تقاضا می شود در مکان هایی که ستاد تسهیلات نوروزی شهرستانها مشخص کردند و امنیت آنها تضمین شده است اسکان پیدا بکنند.
معصوم بیگی اضافه کرد: مسافران و گردشگران از اقامتگاه ها دارای مجوز و منازل مورد تایید استفاده کنند.
وی با بیان اینکه مردم باید از نگهداری وجه نقد، ارز یا سکه در منزل خودداری کنند و این اقلام را برای نگهداری به مکانهای امن بسپارند، افزود: مردم در ایام نزدیک عید نوروز باید دقت کنند که فرشهای خود را برای شست و شو به قالیشویی‌های مطمئن بسپارند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: توصیه می شود پول به مقدار نیاز در کارت های عابربانک اشخاص موجود باشد و از حمل وجه زیاد به شکل نقد تا حد امکان خودداری شود.
وی ادامه داد : به طور معمول در یک عابر کارت حجم قابل توجهی وجه نقد موجود است که این شیوه صحیح نیست بلکه عابربانک اصلی باید دارای کارت پشتیبان باشد و برای خرید از این کارت استفاده شود.
سردار معصوم بیگی با اشاره اهمیت ایستگاه بازرسی شهید احمد رشیدی گفت: این ایستگاه کمربند امنیتی شرقی ترین نقطه استان است و با توجه به جایگاه مهم و تاثیرگذار این ایستگاه در تلاش هستیم تجهیزات آن به روز رسانی شود.
استان اصفهان افزون بر پنج میلیون نفر جمعیت دارد.
/6026/9860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.