به گزارش ایرنا، مانیا قوکاسیان شامگاه روز چهارشنبه در آیین جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی که با حضور جمعی از پیروان ارامنه، زرتشتیان، کلیمیان و مسوولان فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجتمع آموزشی ارامنه اصفهان برگزار شد، افزود : در بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب گردهم آمده این تا پیروزی ملت شریف ایران در راه عدالت، حق و ارزشهای والای دینی و انسانی که با رهبری حضرت امام خمینی (ره) نشات گرفت را ارج نهیم.
وی اظهارداشت: ثمره چهل سال تلاش خستگی ناپذیر و مقابله با دشمنان تا دندان مسلح آشکار و پنهان، عزت و سربلندی کشور و ملت عزیز ایران بوده است و بنیان حیات مستقل کشورمان را هر چه بیشتر استوار نموده است.
وی تصریح کرد: ایران قدرتمند در منطقه و در جهان نامی پر آوازه و بر خلاف تمامی ایران ستیزی ها، همواره حامی مستضعفان و رنج دیدگان بوده است.
مسوول دفتر روابط عمومی کلیسای وانک اضافه کرد : استکبار جهانی در یک حرکت جدید و با رویکردهای مختلف، استقلال سیاسی، اقتصادی و دستاوردهای علمی کشور را نشانه گرفته و بر میزان تهدیدها و فشارهایش می افزاید.
وی ادامه داد: البته روح و آرمان های انقلاب، این ملت را در استمرار باورهای خود محکم و استوار نگاه داشته تا در راه استقرار عدالت و صلح مبارزه نمایند و تمامیت و حاکمیت ملی و ارضی کشورمان را حفط و تداوم بخشد، آزادانه زندگی کنند و از نعمت های دنیای امروز به آزادی بهره گیرند.
قوکاسیان تصریح کرد : ارامنه ایران با روحیه و اهداف انقلابی، همگام با هموطنان ایرانی برای باروری، تداوم و حفظ این انقلاب تلاش و ایثار کرده اند و با نثار جان خود از انقلاب و کشور عزیزمان دفاع نموده و امروز آماده اند تا در راه آبادانی و ترقی و استقلال کشور مشارکت نمایند.
در این آیین که با حضور جمعی از پیروان سایر ادیان توحیدی در مجتمع آموزشی ارامنه اصفهان برگزار شد، برنامه های فرهنگی و هنری متنوعی توسط جوانان ارمنی اصفهان اجرا شد.
همچنین در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از فعالیت های هنری، علمی، آموزشی جامعه ارامنه اصفهان و نقش آنها در دفاع مقدس برگزار شده بود.
6026//7134/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.