به گزارش ایرنا، اسماعیل بایبوردی روز سه شنبه در حاشیه این آیین به خبرنگاران گفت: آزادسازی و آسفالت معابر روستای محمدآباد با اعتبار هفت میلیارد و 550 میلیون ریال و رونمایی از 2 دستگاه لودر و کامیون جهت راهسازی در این روستا با ارزش 9 میلیارد و 800 میلیون ریال با مشارکت سازمان دهیاری ها، بنیاد مسکن و دهیاری این روستا از جمله طرح هایی بود که مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی افزود: طرح ساخت پایگاه سلامت با اعتبار چهار میلیارد و 800 میلیون ریال، ساخت نمازخانه و سالن چند منظوره مدرسه بعثت با اعتبار سه میلیارد ریال و توسعه فضای آموزشی مدرسه شهید عرب با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون ریال نیز در این روستا آغاز شد که امید می رود با تلاش دست اندرکاران در آینده نزدیک شاهد راه اندازی آنها باشیم.
فرماندار آران و بیدگل بیان کرد: طرح آسفالت معابر روستای کاغذی با اعتبار یک میلیارد ریال، جدول گذاری و کف فرش معابر این روستا با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون ریال، مسیر پیاده روی سلامت با اعتبار 300 میلیون ریال و کتابخانه روستا نیز با اعتبار 800 میلیون ریالی تامین شده از سوی دهیاری و خیرین به بهره برداری رسید.
وی اضافه کرد: همچنین 2 باب خانه ورزش در روستاهای فخره و حسین آباد بخش کویرات آران و بیدگل نیز با اعتبار 200 میلیون ریالی راه اندازی شد که امید می رود در کنار پر کردن اوقات فراغت به ایجاد نشاط در بین مردم این روستاها هم کمک کند.
به گفته بایبوردی، 50 طرح با اعتبار افزون بر یک هزار و 990 میلیارد ریال همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در آران و بیدگل به بهره برداری خواهد رسید.
7472/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.