به گزارش ایرنا، در این رقابت ها تیم های نوجوانان استان های چهار محال و بختیاری و همدان به ترتیب رتبه های دوم و سوم را کسب کردند.
رئیس هیات دو میدانی استان مرکزی و کارشناس خبره مسابقات از طرف فدراسیون دو میدانی در گفت و گو با ایرنا افزود :
این مسابقه در هفت ماده 100 متر، 800 متر، 1500 متر، پنج هزار متر، پرتاب نیزه، پرتاب دیسک، پرش طول در سطح بالایی برگزار شد.
مجید فروتن نیا افزود : تیم های منتخب با دریافت کاپ قهرمانی و نفرات اول تا سوم هر رشته با لوح سپاس تجلیل شدند.
به گفته وی این مسابقه با همت اداره کل ورزش و جوانان اصفهان، هیات دو و میدانی استان اصفهان ، هیات دو و میدانی و اداره ورزش و جوانان گلپایگان با حضور تیم هایی از استان های چهارمحال و بختیاری، همدان، لرستان، مرکزی، اصفهان و تیم دیار خودرو و شهرداری گلپایگان با شرکت 136 ورزشکار در ردهای سنی نوجوانان،جوانان و بزرگسالان برگزار شد.
به گفته وی بر اساس ضوابط جدید تیم های برتر رده های دیگر این مسابقه اعلام نمی شود.
رسول یزدی زاده رئیس هیات دو و میدانی استان اصفهان با قدردانی از برگزار کنندگان این مسابقه گفت : برگزاری چنین مسابقاتی به عنوان یک الگو سبب تقویت و توسعه بیشتر این ورزش در شهرستان ها می شود.
وی خاطر نشان کرد : شهرستان گلپایگان واقع در شمال غرب استان با وجود ظرفیت بالای ورزشی، دارا بودن پیست مناسب، قرار گرفتن در مسیر چند استان همجوار، همکاری مسئولان و حامیان مالی شرکت دیار خورو شهرستان توانست بخوبی میزبانی این مسابقات را به عهده گیرد.
شهرستان گلپایگان با سه شهر گلپایگان، گوگد و گلشهر و 52 روستا و آبادی با افزون بر 90 هزار نفر جمعیت در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
6026//7138
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.