به گزارش ایرنا، در این مراسم که در تالار بیمارستان میلاد اصفهان برگزار شد، علیرضا مختاری همامی، مهدی علیزاده، داود‌ علی قاسمی و فائزه کرمانی به عنوان ورزشکار و نصر‌الله احدی بعنوان پرست و ابراهیم مؤمنی بعنوان مربی در تیم ملی دو و میدانی کشورمان حضور دارند.
همچنین زینب ملکی، معصومه شجراتی و محمد‌رضا سبحانی‌ نیا در رشته والیبال نشسته، هادی نوری در تیراندازی با کمان، مازیار میر‌عظیمی بعنوان مربی رشته بسکتبال با ویلچر و فرشاد هاشمی بعنوان داور این رشته، دیگر نفرات اصفهانی هستند که در کاروان تیم ملی به جاکارتا اعزام خواهند شد.
در رقابت های نابینایان و کم بینایان نیز مهدی کریمی و مهدی رومی ‌فرد در شطرنج، آرین لطفی، محمد مشهدیان، علی الهی، هاجر صفر‌زاده و راضیه محمودی بعنوان ورزشکار و لیلا صفری و سهراب اسدی بعنوان مربی در دو و میدانی و محمد سرنجی و طیبه استکی بعنوان بازیکن، با سرمربیگری و مربیگری مهدی نباتی و زهره ابراهیمی برای اهتزار پرچم کشورمان در آن مسابقات تلاش خواهند کرد.
رئیس هیات جانبازان و معلولان استان اصفهان در این مراسم گفت: 12 درصد از سهم کاروان ایران در رقابت های جاکارتا را اصفهانی ها تشکیل می دهند که سهم خوبی به شمار می رود.
محمدرضا آقاباباگلیان افزود: تمرینات ورزشکاران از حدود یکسال پیش آغاز شد و تاکنون ادامه داشته است و امیدواریم تمام تلاشگران با کسب مدال های رنگارنگ، دل ایرانیان را شاد کنند.
وی به برگزاری اردوی تیم ملی شنا، بسکتبال با ویلچر و والیبال نشسته عراق در اصفهان اشاره کرد و افزود: خوشحالیم که دو کشور در حوزه ورزش نیز با یکدیگر تعامل و همکاری دارند.
همچنین رئیس هیات نابینایان و کم‌ بینایان استان اصفهان نیز در این مراسم اظهار داشت: در این هیات ورزشی فقط 450 ورزشکار نیمه ‌حرفه‌ ای و حرفه‌ ای فعالیت می کنند که درصد خیلی پائینی محسوب می شود و یکی از دلایل آن دسترسی نه چندان راحت به امکانات ورزشی است.
اصغر فیاض تصریح کرد: شمار معلولان استان اصفهان بالغ بر 120 هزار نفر است و این بضاعت در منطقه وجود دارد که کاروان 25 نفره کنونی در دوره بعد 50 نفر و در دوره های آتی یکصد نفر شود که لازمه آن نیز تامین زیرساخت های ورزشی مناسب است.
در سومین دوره بازی های پاراآسیایی جاکارتا در کشور اندونزی، از ایران در مجموع 136 ورزشکار در بخش آقایان و 73 ورزشکار در بخش بانوان به میدان خواهند رفت.
این رقابت ها چهاردهم تا بیست و سوم مهر سالجاری برگزار می شود.
کاروان ایران با نام «کاروان فرهنگی ورزشی خودباوری و امید» با شعار «با توکل و تلاش، ما می توانیم» در این مسابقات حضور می یابد.
6020/6027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.